Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1
Postitatud: 05 Jaan 2015 10:40
Oh,palun ärge muretsege,sest minust mingit rallytajat ei tule..... ma pigem kulgen niisama.... Masin võtab ikka üle 90 välja ja kisub võibolla ka üle saja aga panin piirangud peale.... Mis ta lõhub põrguline.
Kõige mõnusam on sõita 75 km. tunnis. Siis ei käi kõrva peale ja mootor suriseb mõnusalt. 90-ga sõit on rohkem nagu juba kihutamine ja mootoril pöörded liiga üleval. 80-85 on ka päris hea. Tunnen puudust 5 käigu järgi. Mingid Fordi 5-sed käigukastid juba hankisin ja ülekanded sobiksid oivaliselt aga ümberehitused liiga suured ja ei pea hetkel mõistlikuks. Tuleks otsida puuduolevad osad,teha ümber sidurikoda,teha uus hooratas,vaheplaat,kardaan..jne. Aretamine võtab palju aega ja muidugi tuleb ka võibolla mootor maha võtta,et pääseda ligi...Pigem oleks targem järgmine Mosse ette võtta. Aga too läheb hetkel ulme valdkonda.... sest veel praegugi lakun eelmise ehitamisega seotud kulutuste haavu.... Ja pealegi mul sõitvate autode puudust majas ei ole. Võibolla katsetan veel kummidega ja tagasilla reduktoriga ja jätan asja nagu on. Eks tulevik näitab. Kui leian sobivama käigukasti siis võib-olla saan midagi lihtsamalt kokku sobitada. Vaja oleks siis 5 käigulist kasti millel oleks esiots koos sidurivõlliga sarnase ehitusega nagu Moskvitšil. Kui kellegil on mingeid käigukaste siis oleks huvitatud kasvõi piltidest. Piisaks ka ainult nägemisest. Sealt oleks võimalik siis edasi liikuda. Samuti huvitaks mõne sõiduki tagasilla reduktor mis oleks kiirem,kui 3.9 . Näiteks sobiks väga hästi 3.6. Tagasilla ümbertegemine oleks lihtsam,kui mootori kallal nökerdada...
Kõige mõnusam on sõita 75 km. tunnis. Siis ei käi kõrva peale ja mootor suriseb mõnusalt. 90-ga sõit on rohkem nagu juba kihutamine ja mootoril pöörded liiga üleval. 80-85 on ka päris hea. Tunnen puudust 5 käigu järgi. Mingid Fordi 5-sed käigukastid juba hankisin ja ülekanded sobiksid oivaliselt aga ümberehitused liiga suured ja ei pea hetkel mõistlikuks. Tuleks otsida puuduolevad osad,teha ümber sidurikoda,teha uus hooratas,vaheplaat,kardaan..jne. Aretamine võtab palju aega ja muidugi tuleb ka võibolla mootor maha võtta,et pääseda ligi...Pigem oleks targem järgmine Mosse ette võtta. Aga too läheb hetkel ulme valdkonda.... sest veel praegugi lakun eelmise ehitamisega seotud kulutuste haavu.... Ja pealegi mul sõitvate autode puudust majas ei ole. Võibolla katsetan veel kummidega ja tagasilla reduktoriga ja jätan asja nagu on. Eks tulevik näitab. Kui leian sobivama käigukasti siis võib-olla saan midagi lihtsamalt kokku sobitada. Vaja oleks siis 5 käigulist kasti millel oleks esiots koos sidurivõlliga sarnase ehitusega nagu Moskvitšil. Kui kellegil on mingeid käigukaste siis oleks huvitatud kasvõi piltidest. Piisaks ka ainult nägemisest. Sealt oleks võimalik siis edasi liikuda. Samuti huvitaks mõne sõiduki tagasilla reduktor mis oleks kiirem,kui 3.9 . Näiteks sobiks väga hästi 3.6. Tagasilla ümbertegemine oleks lihtsam,kui mootori kallal nökerdada...