1. universaalil peaksid olma samad vedrud all mis sedaanil, ainult pirukatel on minu andmetel kangemad vedrud all.tanello2 kirjutas:siinkohal ka paar küsimust:
1.kas moskvitch universaalkerega on võimsamad lehtvedrud kui on sedaanil?
2.kas unversaalkerega mossel on esivedrud jäigemad/suurema kandevõimega kui sedaanil?
3.kas universaali amortisaatorid erinevad millegipoolest sedaani omadega?
4.kas tagaratta võllipea (peal pole trummilt ja ratast ennast) võib õrnalt loksuda,kui seda jõuga väntsutada?
5.kuidas teha kindlaks kumb käändtelg on kõver,kui vasak mis osales kiviaiia otsas sõitmises ülemine ots on kaugemal rehvist kui parem mis sõitis lihtsalt mööda muru aga see-eest on käändtelje ülemine ots palju lähemal rehvile,kui seda on vasaku oma.....
2. sama vastus mis esimesel
3. ei, amordisaatorid ei erine millegi poolest.
4. Loksuda ei tohi seal midagi, läheb tihkelt kohale ja sedasi peabki jääma. Kui loksub, tuleb veovõll välja vahetada.
5. seda on lihtasam kindlaks teha sedasi kui on mõni teine kääntelg käepärast võtta ja sellega võrrelda.