17. leht 39-st

Re: IZ 412IE 1990 BergIE

Postitatud: 23 Mär 2014 19:51
Postitas BergIE
Eesmärk ei ole tõepoolest originaal, kuigi klapikambri tihend(oli papp, arvan et vale) karteripõhja tihend, simmerid ja kaanetihend peaks olema originaalid. Ülejäänust ei saa keegi midagist aru. Eesmärk on see moto saada sama tihedaks nagu pudel!? On see võimalik? Muhul sai see moderniseerides teoks.

Re: IZ 412IE 1990 BergIE

Postitatud: 23 Mär 2014 20:14
Postitas stern100
BergIE kirjutas:Eesmärk ei ole tõepoolest originaal, kuigi klapikambri tihend(oli papp, arvan et vale) karteripõhja tihend, simmerid ja kaanetihend peaks olema originaalid. Ülejäänust ei saa keegi midagist aru. Eesmärk on see moto saada sama tihedaks nagu pudel!? On see võimalik? Muhul sai see moderniseerides teoks.
Üldiselt saab kõik asjad pidama, isegi täissünteetilise õliga. Tee lihtsalt pinnad puhtaks ja vaata et vajalikes kohtades oleksid ühepaksused tihendid. Kõige raskem on pidama olnud saada bensiinipumba tihendeid, isegi uute tihendite ja hermeetikuga, kõikidel mootoritel on senini see koht mul lekkinud.

Re: IZ 412IE 1990 BergIE

Postitatud: 23 Mär 2014 20:43
Postitas BergIE
Muhul sain ma lõpuks ka bensiinipumbast jagu, ütleme 95%. Rookisin tühjaks ja lihvisin ühenduspinna tasapinda. Seejärel lõin kõrvad veidi mutrite poole. Tihendid katsin keermeliimiga ja koostasin mutrite pingsuse eriti hellalt. Siiski pudel ta pole, pidamiselt.

Re: IZ 412IE 1990 BergIE

Postitatud: 25 Mär 2014 18:51
Postitas BergIE
"Toorik tõuseb tuhast"

Pilt

Re: IZ 412IE 1990 BergIE

Postitatud: 25 Mär 2014 19:14
Postitas stern100
Palju maha võeti ja kas kanalid tehti ainult puhtaks või ka suuremaks/ voolavust paremaks?

Re: IZ 412IE 1990 BergIE

Postitatud: 25 Mär 2014 19:41
Postitas BergIE
Maha lihvisin vaid 0,7mm. Kanalid tegin põhimõtteliselt ümaraks nii, et vastava poole klapp oli mõõduks. Üle tihendi siseava mõõdu ei pingutanud. Voolavust parandab see kindlasti. Arvestades minu edaspidiseid sõite, sai väga hea. Kollektorid ootavad oma järge, koos ühenduskohtade portimisega. Need kaane kanalid olid ikka õudukad, aga sõitu nad ei seganud vanasti. Mulle meeldib, kui toru on toru, mitte mingi käkerdis.

Re: IZ 412IE 1990 BergIE

Postitatud: 26 Mär 2014 20:16
Postitas BergIE
Rappisin täna väntmehanismi välja ja kolbe eemaldades selgus, et madalad kolvid! Uskumatu 90 a. Täiesti korralikud kolvid ja hülsid, aga rändavad riiulile, "turbot" ootama.

Re: IZ 412IE 1990 BergIE

Postitatud: 28 Mär 2014 20:50
Postitas BergIE
Panin täna üles-alla käivad ja umbes 27% üles-alla ja pöörlevad detailid kaalule. Rõõm oli vaid üles-alla käivatest asjadest. Need mahtusid kõik kenasti 1 grammi sisse. Sõrmed, nagu vennad. Aga nende üles-alla ja alt pöörlevatega on jama. Kogukaal erines lausa 11 grammi. Seda on palju. Ja ei tea veel kumbast otsast alustada kaaluvähendamist, kas ülevalt või alt? Polnud kahte kaalu. Tegelikult tuleks need kaalud %-liselt võrdsustada. Teooria. Ma poleks sellist prohmakat oodanud tehasemootorilt.

Re: IZ 412IE 1990 BergIE

Postitatud: 29 Mär 2014 00:43
Postitas Seenior
Kepsude kaalumist ühe kaaluga näidati omatorus,vihje leidsin auto-moto foorumist,vihje oli kuskil väntvõlli tasakaalustamise teemas.Kui õieti mäletan,siis kunagi vanadel aegadel lubati sõrme-kolvi-kepsu komplekti kaalude erinevuseks vist 8 gramm.aga nüüd on juba oluliselt täpsemaid variante valida,omal ajal käisin isegi kaupluses tolleaegse vihtidega kaalul asju kontrollimas.

Re: IZ 412IE 1990 BergIE

Postitatud: 29 Mär 2014 00:53
Postitas Martpoiss
Ilmselt Seenior mõtleb seda videot sellest teemast.