AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.108

Kirjuta oma mossest ja kommenteeri teiste omasid
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:

Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt

Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.

NB! AINULT MOSSED!!!
Vasta
Kasutaja avatar
TALUPOEG TALUJA
Postitusi: 1192
Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
Telefon: 56 95 60 13
Asukoht: Viljandimaa

Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1

Postitus Postitas TALUPOEG TALUJA »

Aspelund kirjutas:Üldiselt on olemas ka mürataseme mõõtmise programmid nutitelefonile. Saab suurusjärgud teada.

https://play.google.com/store/search?q=noise%20meter
Tänan! Täitsa olemas aga mitte minul vaid kõrvaltoa elanikel mudilastel.... :D Mul endal vana Nokia -
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....:D
Kasutaja avatar
TALUPOEG TALUJA
Postitusi: 1192
Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
Telefon: 56 95 60 13
Asukoht: Viljandimaa

Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1

Postitus Postitas TALUPOEG TALUJA »

Isand Stern tundis millalgi huvi starter välimuse järgi. No selline see asi siis välja näeb:

Pilt

Pilt

Pilt

Kui kellegil selline imeloom vedelemas siis tunnen huvi!
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....:D
Kasutaja avatar
Muhulane
Postitusi: 686
Liitunud: 04 Aug 2014 17:48
Telefon: 5108714
Asukoht: Muhu saar

Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1

Postitus Postitas Muhulane »

Auto-Moto foorumisse teada anda ehk...
Ikkagi inimene.
Mis sest,et muhulane :)
Kasutaja avatar
TALUPOEG TALUJA
Postitusi: 1192
Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
Telefon: 56 95 60 13
Asukoht: Viljandimaa

Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1

Postitus Postitas TALUPOEG TALUJA »

Muhulane kirjutas:Auto-Moto foorumisse teada anda ehk...
Jah,eks igale poole võib hõigata. Hetkel on paar tk. ikka tagavaraks,üks neist veaga. Midagi juhtus ja on jõuetu. No eks talvel külmaga katsun seestpoolt ka urgitseda. Mine tea järsku leian vea üles. Õnneks oli peale vea leidmist kohe riiulist miskit võtta ja kes see kohe siis näppima hakkab.
Antud starter on kirjade järgi Perkins 4.107 pealt pärit.
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....:D
Kasutaja avatar
TALUPOEG TALUJA
Postitusi: 1192
Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
Telefon: 56 95 60 13
Asukoht: Viljandimaa

Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1

Postitus Postitas TALUPOEG TALUJA »

Täna sai siis üks vana asi lahendatud. Ostsin suka ja toppisin esimese toru ja reso vahele. Pikkust vast 15 cm. jagu. Tulemus väga hea! Kadunud on kõmin mis kindlasti häiris taga istujaid ja ka minu eriti treenitud kõrva. Ka tühikäigul on hääled kabiinis vaiksemad. Nüüd on juba kuulda tagasilla või käigukasti pisikesi undamisi ja muid hääli...
Poemüüjaga lobisedes pakuti veel varianti,et peaksin tänapäevasemad mootoripadjad kasutusse võtma. Mõne diiselpilli omad. Soovitati lausa autolammutusest läbi astuda. Täitsa hea mõte. Aga esiteks tahaks ühe asja selgeks teha. Nimelt sõber sosistas kõrva,et neid Mosse mootoripatju pidi olema kolme erineva tugevusega? Ma olen täheldanud erinevaid ,näiteks markeeringuga 965...seega Muhu omad? Välimuselt siis samad kui minu Mossel,piklikud. Mingid neljakandilised ja kõrgemad on ka olemas. Ja vahe on veel kinnituspoldi vindisammus. Kas oskate midagi lisada?
Hetkel minu autul olevad padjad on päris jäigad ja mingid mõtted liiguvad,et järsku saaks seda müra pehmemate patjadega natuke vähemaks. Üldiselt olen juba praegu asjade käiguga rahul aga väikesi võimalusi on veel....... ehk nagu sõber ütleb:" Natuke siit-natuke sealt ja kokku on üks suur viga."
Tänan.
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....:D
Kasutaja avatar
Muhulane
Postitusi: 686
Liitunud: 04 Aug 2014 17:48
Telefon: 5108714
Asukoht: Muhu saar

Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1

Postitus Postitas Muhulane »

TALUPOEG TALUJA kirjutas:Täna sai siis üks vana asi lahendatud. Ostsin suka ja toppisin esimese toru ja reso vahele. Pikkust vast 15 cm. jagu. Tulemus väga hea! Kadunud on kõmin mis kindlasti häiris taga istujaid ja ka minu eriti treenitud kõrva. Ka tühikäigul on hääled kabiinis vaiksemad. Nüüd on juba kuulda tagasilla või käigukasti pisikesi undamisi ja muid hääli...
Poemüüjaga lobisedes pakuti veel varianti,et peaksin tänapäevasemad mootoripadjad kasutusse võtma. Mõne diiselpilli omad. Soovitati lausa autolammutusest läbi astuda. Täitsa hea mõte. Aga esiteks tahaks ühe asja selgeks teha. Nimelt sõber sosistas kõrva,et neid Mosse mootoripatju pidi olema kolme erineva tugevusega? Ma olen täheldanud erinevaid ,näiteks markeeringuga 965...seega Muhu omad? Välimuselt siis samad kui minu Mossel,piklikud. Mingid neljakandilised ja kõrgemad on ka olemas. Ja vahe on veel kinnituspoldi vindisammus. Kas oskate midagi lisada?
Hetkel minu autul olevad padjad on päris jäigad ja mingid mõtted liiguvad,et järsku saaks seda müra pehmemate patjadega natuke vähemaks. Üldiselt olen juba praegu asjade käiguga rahul aga väikesi võimalusi on veel....... ehk nagu sõber ütleb:" Natuke siit-natuke sealt ja kokku on üks suur viga."
Tänan.
Selle sõberdi oletust mõtiskledes...et misjaoks mosu 1500 kuubikulisel kolme erineva kõvadusega mootoripatja vaja on? Mootor ju sama pmst,kui mõningased pisidetailid välja arvata.
Pigem eelistaks ise uute patjade monteerimist. Vana asi on vana asi :) Kuigi diislil peaks vist tummisemad padjad käima,kuna vibra suurem?
Ikkagi inimene.
Mis sest,et muhulane :)
Kasutaja avatar
TALUPOEG TALUJA
Postitusi: 1192
Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
Telefon: 56 95 60 13
Asukoht: Viljandimaa

Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1

Postitus Postitas TALUPOEG TALUJA »

Muhulane kirjutas:
TALUPOEG TALUJA kirjutas:Täna sai siis üks vana asi lahendatud. Ostsin suka ja toppisin esimese toru ja reso vahele. Pikkust vast 15 cm. jagu. Tulemus väga hea! Kadunud on kõmin mis kindlasti häiris taga istujaid ja ka minu eriti treenitud kõrva. Ka tühikäigul on hääled kabiinis vaiksemad. Nüüd on juba kuulda tagasilla või käigukasti pisikesi undamisi ja muid hääli...
Poemüüjaga lobisedes pakuti veel varianti,et peaksin tänapäevasemad mootoripadjad kasutusse võtma. Mõne diiselpilli omad. Soovitati lausa autolammutusest läbi astuda. Täitsa hea mõte. Aga esiteks tahaks ühe asja selgeks teha. Nimelt sõber sosistas kõrva,et neid Mosse mootoripatju pidi olema kolme erineva tugevusega? Ma olen täheldanud erinevaid ,näiteks markeeringuga 965...seega Muhu omad? Välimuselt siis samad kui minu Mossel,piklikud. Mingid neljakandilised ja kõrgemad on ka olemas. Ja vahe on veel kinnituspoldi vindisammus. Kas oskate midagi lisada?
Hetkel minu autul olevad padjad on päris jäigad ja mingid mõtted liiguvad,et järsku saaks seda müra pehmemate patjadega natuke vähemaks. Üldiselt olen juba praegu asjade käiguga rahul aga väikesi võimalusi on veel....... ehk nagu sõber ütleb:" Natuke siit-natuke sealt ja kokku on üks suur viga."
Tänan.
Selle sõberdi oletust mõtiskledes...et misjaoks mosu 1500 kuubikulisel kolme erineva kõvadusega mootoripatja vaja on? Mootor ju sama pmst,kui mõningased pisidetailid välja arvata.
Pigem eelistaks ise uute patjade monteerimist. Vana asi on vana asi :) Kuigi diislil peaks vist tummisemad padjad käima,kuna vibra suurem?
Just.Vibra suurem ja lärm kandub edasi.
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....:D
Kasutaja avatar
Muhulane
Postitusi: 686
Liitunud: 04 Aug 2014 17:48
Telefon: 5108714
Asukoht: Muhu saar

Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1

Postitus Postitas Muhulane »

TALUPOEG TALUJA kirjutas:
Muhulane kirjutas:
TALUPOEG TALUJA kirjutas:Täna sai siis üks vana asi lahendatud. Ostsin suka ja toppisin esimese toru ja reso vahele. Pikkust vast 15 cm. jagu. Tulemus väga hea! Kadunud on kõmin mis kindlasti häiris taga istujaid ja ka minu eriti treenitud kõrva. Ka tühikäigul on hääled kabiinis vaiksemad. Nüüd on juba kuulda tagasilla või käigukasti pisikesi undamisi ja muid hääli...
Poemüüjaga lobisedes pakuti veel varianti,et peaksin tänapäevasemad mootoripadjad kasutusse võtma. Mõne diiselpilli omad. Soovitati lausa autolammutusest läbi astuda. Täitsa hea mõte. Aga esiteks tahaks ühe asja selgeks teha. Nimelt sõber sosistas kõrva,et neid Mosse mootoripatju pidi olema kolme erineva tugevusega? Ma olen täheldanud erinevaid ,näiteks markeeringuga 965...seega Muhu omad? Välimuselt siis samad kui minu Mossel,piklikud. Mingid neljakandilised ja kõrgemad on ka olemas. Ja vahe on veel kinnituspoldi vindisammus. Kas oskate midagi lisada?
Hetkel minu autul olevad padjad on päris jäigad ja mingid mõtted liiguvad,et järsku saaks seda müra pehmemate patjadega natuke vähemaks. Üldiselt olen juba praegu asjade käiguga rahul aga väikesi võimalusi on veel....... ehk nagu sõber ütleb:" Natuke siit-natuke sealt ja kokku on üks suur viga."
Tänan.
Selle sõberdi oletust mõtiskledes...et misjaoks mosu 1500 kuubikulisel kolme erineva kõvadusega mootoripatja vaja on? Mootor ju sama pmst,kui mõningased pisidetailid välja arvata.
Pigem eelistaks ise uute patjade monteerimist. Vana asi on vana asi :) Kuigi diislil peaks vist tummisemad padjad käima,kuna vibra suurem?
Just.Vibra suurem ja lärm kandub edasi.
Vahetasime laevas kompressoripatju. Toodi vedelamad,minestasid kiiremini ära ka. Originaalid pidasid 4a. vastu,uued ja vedelamad 4 kuud.
Nojah,mine võta kinni,eks see rohkem katsetamise värk ole :) Kui ei proovi,ei saa teada.
Ikkagi inimene.
Mis sest,et muhulane :)
Kasutaja avatar
TALUPOEG TALUJA
Postitusi: 1192
Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
Telefon: 56 95 60 13
Asukoht: Viljandimaa

Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1

Postitus Postitas TALUPOEG TALUJA »

Ma juba mõtlesin,et järsku peaks proovima kasutatud ehk siis juba ära lötsutatud patju... hakka või uusi patju vanade vastu vahetama... :D Need peaksid lausa pehmemad olema.
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....:D
Kasutaja avatar
Muhulane
Postitusi: 686
Liitunud: 04 Aug 2014 17:48
Telefon: 5108714
Asukoht: Muhu saar

Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1

Postitus Postitas Muhulane »

TALUPOEG TALUJA kirjutas:Ma juba mõtlesin,et järsku peaks proovima kasutatud ehk siis juba ära lötsutatud patju... hakka või uusi patju vanade vastu vahetama... :D Need peaksid lausa pehmemad olema.
Kahtlane. Kunagi kinnise ninaga Passatit omades,tekkis sõidu ajal häiriv kobin,mürin...mootoripadjad olid lötsid :) Sai uued pandud ja häiriv müra kadus kohe.
Ikkagi inimene.
Mis sest,et muhulane :)
Vasta