Re: IZ 412IE 1990 BergIE
Postitatud: 03 Mär 2014 23:46
edel kust sa selle 100 võtsid njuutoniga? kui see tõsi siis mina näiteks käe jõuga küll 100 sinna peale naljalt ei keera selle 20cm veljevõtmega
Ma ei tea isegi, mis väärtuses, kas nm või kg/cm2 vms. Ma töö juures keeran võtmele sellised numbrid: sõiduautodel enamasti 110, maasturitel 130-140, pakiautodel 170 ja enam, aga "prantslased" jt. peenekeermega paneme max. 100-ga kinni. Ristvõtmega kahe käe (ühega tõmbad, teisega lükkad) jõuga tuleb see 100 ära küll. Originaal lühikese võtmega poleks nüüd küll vaja terve keha raskusega mutrit kinni väänata nii, et terve keha raskusega seisad võtme peal ja hüpitad veel kaasagi.SanderV kirjutas:edel kust sa selle 100 võtsid njuutoniga? kui see tõsi siis mina näiteks käe jõuga küll 100 sinna peale naljalt ei keera selle 20cm veljevõtmega
Tavaliselt ikka on jah Nm ja mossel kas läks 90nm rattapolt,kui ma ei eksi.On olemas ka spetsiaalne Nm võti millega rattapolte üle keeratakse kus on kogu aeg 120 Nm.Edel kirjutas:Ma ei tea isegi, mis väärtuses, kas nm või kg/cm2 vms. Ma töö juures keeran võtmele sellised numbrid: sõiduautodel enamasti 110, maasturitel 130-140, pakiautodel 170 ja enam, aga "prantslased" jt. peenekeermega paneme max. 100-ga kinni. Ristvõtmega kahe käe (ühega tõmbad, teisega lükkad) jõuga tuleb see 100 ära küll. Originaal lühikese võtmega poleks nüüd küll vaja terve keha raskusega mutrit kinni väänata nii, et terve keha raskusega seisad võtme peal ja hüpitad veel kaasagi.SanderV kirjutas:edel kust sa selle 100 võtsid njuutoniga? kui see tõsi siis mina näiteks käe jõuga küll 100 sinna peale naljalt ei keera selle 20cm veljevõtmega
Selle peale poleks ise küll tulnud kui nüüd meenutada siis on mul tõepoolest heas korras veljed subronnil all.kOll kirjutas:Lugeja Järvamaalt soovitab: korralikke mosse velgi otsige Zjubronikite küljest. Neid ei kisuta alt ära nii tihti ja hullu jõuga kinni keerata ka ei õnnestu kuna ratas hakkab käru all lihtsalt ringi käima.
2-le veljele võib teemaalgataja nüüd järele tulla.