12. leht 39-st

Re: IZ 412IE 1990 BergIE

Postitatud: 03 Mär 2014 23:46
Postitas SanderV
edel kust sa selle 100 võtsid njuutoniga? kui see tõsi siis mina näiteks käe jõuga küll 100 sinna peale naljalt ei keera selle 20cm veljevõtmega

Re: IZ 412IE 1990 BergIE

Postitatud: 04 Mär 2014 00:22
Postitas Edel
SanderV kirjutas:edel kust sa selle 100 võtsid njuutoniga? kui see tõsi siis mina näiteks käe jõuga küll 100 sinna peale naljalt ei keera selle 20cm veljevõtmega
Ma ei tea isegi, mis väärtuses, kas nm või kg/cm2 vms. Ma töö juures keeran võtmele sellised numbrid: sõiduautodel enamasti 110, maasturitel 130-140, pakiautodel 170 ja enam, aga "prantslased" jt. peenekeermega paneme max. 100-ga kinni. Ristvõtmega kahe käe (ühega tõmbad, teisega lükkad) jõuga tuleb see 100 ära küll. Originaal lühikese võtmega poleks nüüd küll vaja terve keha raskusega mutrit kinni väänata nii, et terve keha raskusega seisad võtme peal ja hüpitad veel kaasagi.

Re: IZ 412IE 1990 BergIE

Postitatud: 04 Mär 2014 12:20
Postitas mossejumal
Edel kirjutas:
SanderV kirjutas:edel kust sa selle 100 võtsid njuutoniga? kui see tõsi siis mina näiteks käe jõuga küll 100 sinna peale naljalt ei keera selle 20cm veljevõtmega
Ma ei tea isegi, mis väärtuses, kas nm või kg/cm2 vms. Ma töö juures keeran võtmele sellised numbrid: sõiduautodel enamasti 110, maasturitel 130-140, pakiautodel 170 ja enam, aga "prantslased" jt. peenekeermega paneme max. 100-ga kinni. Ristvõtmega kahe käe (ühega tõmbad, teisega lükkad) jõuga tuleb see 100 ära küll. Originaal lühikese võtmega poleks nüüd küll vaja terve keha raskusega mutrit kinni väänata nii, et terve keha raskusega seisad võtme peal ja hüpitad veel kaasagi.
Tavaliselt ikka on jah Nm ja mossel kas läks 90nm rattapolt,kui ma ei eksi.On olemas ka spetsiaalne Nm võti millega rattapolte üle keeratakse kus on kogu aeg 120 Nm.
Mis asja ma isegi olen suutnud käega mossel paar korda ratta tikkpoldi puruks keerata :D

Re: IZ 412IE 1990 BergIE

Postitatud: 06 Mär 2014 12:01
Postitas kOll
Lugeja Järvamaalt soovitab: korralikke mosse velgi otsige Zjubronikite küljest. Neid ei kisuta alt ära nii tihti ja hullu jõuga kinni keerata ka ei õnnestu kuna ratas hakkab käru all lihtsalt ringi käima.
2-le veljele võib teemaalgataja nüüd järele tulla.

Re: IZ 412IE 1990 BergIE

Postitatud: 06 Mär 2014 14:38
Postitas BergIE
Tänud! Ehk nädalavahetusel.

Re: IZ 412IE 1990 BergIE

Postitatud: 06 Mär 2014 17:45
Postitas irukas
kOll kirjutas:Lugeja Järvamaalt soovitab: korralikke mosse velgi otsige Zjubronikite küljest. Neid ei kisuta alt ära nii tihti ja hullu jõuga kinni keerata ka ei õnnestu kuna ratas hakkab käru all lihtsalt ringi käima.
2-le veljele võib teemaalgataja nüüd järele tulla.
Selle peale poleks ise küll tulnud kui nüüd meenutada siis on mul tõepoolest heas korras veljed subronnil all.

Re: IZ 412IE 1990 BergIE

Postitatud: 06 Mär 2014 19:05
Postitas Lauri-L
Kena töö tehtud heatuju autoga nr 2 :)
Ootan huviga lõpptulemust.

Rakveres veneauto poes uued mosse veljed müüa, hind vist jäi 20€ kanti tükk.

Re: IZ 412IE 1990 BergIE

Postitatud: 06 Mär 2014 19:36
Postitas BergIE
Eile nägin vene haagist nimega "KRAŽ". Ideaalne - super veljed ja õiged rehvid ka peal. Värv ei olnud õige. Omanik (hea tuttav kolleeg) ei tahtnud neid loovutada kui nägi, mida ma vastu pakun!

Re: IZ 412IE 1990 BergIE

Postitatud: 07 Mär 2014 00:35
Postitas Seenior
Viisnurgast ei tasu probleemi teha,mul on terve jooks 12000km sõitnud rattaid(1986.a.veljed koos tehases paigaldatud rehvidega) ja viisnurk täiesti olemas. Tähtis on,et poldiavad normaalmõõdus (mitte ellipsis) on. P.S.Millised on õiged rehvid?Kas M-146?

Re: IZ 412IE 1990 BergIE

Postitatud: 07 Mär 2014 19:23
Postitas BergIE
Mälu järgi vastan, et MI 16 vms. Tegelikult olid need rehvid all vist 2140-l. IŽ il olid 90 a. ..., ma ei teagi?!