mosse 2140 mootori kett

Ei oska kolvirõngaid vahetada? Käigud ei lähe sisse?
Kasutaja avatar
meinuuu
Postitusi: 73
Liitunud: 11 Sept 2009 15:47

Re: mosse 2140 mootori kett

Postitus Postitas meinuuu »

Manks kirjutas:Pilt

mis see vasakpoolsel pildid see nr.13 on ? kas see on keti leevendi ?
Kasutaja avatar
Edel
Postitusi: 1666
Liitunud: 07 Veebr 2009 23:15
Asukoht: Jüri,Harjumaa
Kontakt:

Re: mosse 2140 mootori kett

Postitus Postitas Edel »

meinuuu kirjutas:
Manks kirjutas: mis see vasakpoolsel pildid see nr.13 on ? kas see on keti leevendi ?
Jah.
Kasutaja avatar
meinuuu
Postitusi: 73
Liitunud: 11 Sept 2009 15:47

Re: mosse 2140 mootori kett

Postitus Postitas meinuuu »

Edel kirjutas:
meinuuu kirjutas:
Manks kirjutas: mis see vasakpoolsel pildid see nr.13 on ? kas see on keti leevendi ?
Jah.

aitähh :)
Karu2
Postitusi: 77
Liitunud: 30 Apr 2009 00:59
Asukoht: Pärnu

Re: mosse 2140 mootori kett

Postitus Postitas Karu2 »

meinuuu kirjutas:
Karu2 kirjutas:Kardan siiski, et viga ei ole üldsegi ketis, vaid just pingutis. Kuidas sa pingutit kontrollisid? Kirjelda nats. Ma arvan, et sealt on üks oluline jubin (pinguti asendi fiksaator või kiil, mida polt surub) on uitama läinud ja pinguti asend on vedru mõjul lihtsalt ujuv, fikseerimata, sellest ka hirmus keti kolin töötamisel.

tglt nagu on nii, et pinguti juurest on kahe keti vahe mingi 1 cm, kui segagi ja kett käib väga ligadi logadi seal !
Vaata nüüd jooniselt ja kontrolli oma autol, kas pinguti fikseerimispoldi 7 taga olev kiil 7 on alles, või on alla kukkunud, kui keti oskamatuks pingutamiseks polt on olnud liialt lahti keeratud. Kui on tagant ära see väike vidin, siis keti pinguti ei fikseeru ja selle fikseerpoldi ots aga keerab end hoopis vedru vahele.

Lahtiseletatult: kiiluks on neljakandiline metalltükk, mille keskel on väike ava fikseerpoldi otsas oleva teraviku tarvis, mis ei lase kiilul alla kukkuda, kui polt on mõistlikult lõdvestatud. Silindrilisel pingutil, mille sees on survevedru, on üks külg selle kiilu tarvis ülalt alla kiilu laiuselt maha töödeldud. Kiilu kaks külge toetuvad silindrilise jupi mahatöödeldud külgedele ja kinnikeeratud poldi puhul läbi nende servade surutakse see torujas jupp otsakaane seina külge kinni. Kui kett on lõtvunud, siis lastakse polt ainult niipalju vabaks, et kiilu surve toruja jupi külgedele kaob. Vedru jõul vabanenud torujas pinguti saab ise piki küljel olevat lõhet pidi kiilu, mis ise jääb paigale, suhtes allapoole "sõita", surudes oma umbse otsaga pingutusketiratta taldmikule. Kett pingutub automaatselt isegi siis, kui väntvõlli pöörata päripäeva kõigest kümnendiku osa täispöördest, kuigi raamatud jahuvad poolest kuni pooleteisest pöördest. Jääb üle vaid polt kinni keerata.
Aga kõigepealt keera pingutil kork pealt ära ja võta vedru välja, siis juba näed :o , kas detail 7 on ikka omal kohal või ei ole. Minu sisetunne ütleb, et ei ole.
Kasutaja avatar
meinuuu
Postitusi: 73
Liitunud: 11 Sept 2009 15:47

Re: mosse 2140 mootori kett

Postitus Postitas meinuuu »

TEEMA LUKKU !!!
Vasta