2. leht 4-st

Re: paar küsimust 412 kohta.

Postitatud: 11 Sept 2009 20:47
Postitas marko
:D :D :hail

Pane tahhomeeter ka külge siis vähemalt näeme mitmendale ringile see läheb :ouh

Re: paar küsimust 412 kohta.

Postitatud: 11 Sept 2009 22:34
Postitas Edel
meinuuu kirjutas:
Edel kirjutas:412 teise käigu lubatud lõpp on 70 (2140-l 74,ei tea millest need erinevused) aga piiraja tuleb kusagil 85-90 juures.
130 venitad parema tahtmise korral ehk kolmanda käiguga,kui üldse nii palju tuleb.
Kust üldse selline jutt,et teise käiguga 130?

kust jutt ? kiirendatud on niii ! ;)
Sel juhul oli kolmas käik sees.
Tee homme proovi. Pakun,et lõppkiirused tulevad heal juhul sellised: Esimene 55,teine 90 ja kolmas 130 ja ehk rohkemgi. Ma ei soovita siiski proovida kui mootorit tükkideks lasta ei taha.

Re: paar küsimust 412 kohta.

Postitatud: 12 Sept 2009 20:25
Postitas sass
Arvestades seda, et oleks peaülekanne 3.9 ja teise käigu ülekanne 2.04, siis 120 km/h oleks umbes 13500 pöörde juures. Ulme püss mosse sul - ära parem midagi paremaks ürita teha, muidu ei lähe nii palju äkki enam.

Aga tegelikult... panid äkki teise käigu asemel neljanda käigu?

Ja kasutaja Edel mainitud kiirused on vaid heas korras mossega proovimiseks - lased mootori kotti, kui mootor korras pole.

Re: paar küsimust 412 kohta.

Postitatud: 12 Sept 2009 23:47
Postitas Neeme
Ma tegin endale kunagi tabeli, kus olid sees erinevad käigukasti- ja peaülekanded. Sealt oli kohe näha ka, milliste pöörete juures milline kiirus on. Kahjuks on see mul teises arvutis, aga uut tabelit ei viitsi praegu tegema hakata ka. Aga tehke ise üks pisike arvutus, siis kohe pilt selge, kui utoopiline see lugu on.

Re: paar küsimust 412 kohta.

Postitatud: 13 Sept 2009 09:59
Postitas Tiit
Tegelikult on see täiesti võimalik. SL ja tavalisel Mossel peaksid olema natuke erinevate ülekandearvudega käigukastid, millel on spidomeetri trossi käitamiseks erinevad teod sees. Lisaks veel erinevate ülekannetega tagadifrid.

Ning lõpetuseks on veel Mosse ülitäpne spidomeeter. Ma tean paari juhust, kus spidomeetris on neid raskusi modifitseeritud, et rohkem näitaks, seda just silmas pidades auto nooremaid kasutajaid, kes alla 120 mitte ei tahtnud sõita...

Pane korrakas navi ka autosse ja vaata sealt, mis kiiruse 2. käiguga kätte saad.

Re: paar küsimust 412 kohta.

Postitatud: 13 Sept 2009 17:44
Postitas Edel
Neeme kirjutas:Ma tegin endale kunagi tabeli, kus olid sees erinevad käigukasti- ja peaülekanded.
Tava 412 ja 2140 on tagasillareduktor 4,22. 2140SL on 3,87 ja universaalid ("pirukad",427,2137 jt.) 4,55. Vastavalt neile on siis spidoreduktorid ka erinevad,käigukastid on kõik samad. Sellest siis tekkis küsimus,miks 412 ja 2140 erinevad kiirused on kui ülekanded samad?
Info raamatus oleva tabeli andmeid.

Re: paar küsimust 412 kohta.

Postitatud: 13 Sept 2009 18:22
Postitas Manks
Edel kirjutas:
Neeme kirjutas:Ma tegin endale kunagi tabeli, kus olid sees erinevad käigukasti- ja peaülekanded.
Tava 412 ja 2140 on tagasillareduktor 4,22. 2140SL on 3,87 ja universaalid ("pirukad",427,2137 jt.) 4,55. Vastavalt neile on siis spidoreduktorid ka erinevad,käigukastid on kõik samad. Sellest siis tekkis küsimus,miks 412 ja 2140 erinevad kiirused on kui ülekanded samad?
Info raamatus oleva tabeli andmeid.
Mina olen nii asjast aru saanud, et uuem 412 on kiirema sillaga nagu 2140 SL. Mis ajal neid paigaldama hakati, seda ma ei tea. Oskab keegi parandada, või täpsustada? Kuidas tagasilda kõige lihtsam kontrollida on, et milise sillaga tegu. Kas väliselt on moksvitsidel silla kuju mingi aeg muutunud (412 baasil)?

Re: paar küsimust 412 kohta.

Postitatud: 13 Sept 2009 18:37
Postitas Varblane
Edel kirjutas: Tava 412 ja 2140 on tagasillareduktor 4,22. 2140SL on 3,87 ja universaalid ("pirukad",427,2137 jt.) 4,55. Vastavalt neile on siis spidoreduktorid ka erinevad,käigukastid on kõik samad. Sellest siis tekkis küsimus,miks 412 ja 2140 erinevad kiirused on kui ülekanded samad?
Info raamatus oleva tabeli andmeid.

3,89

Re: paar küsimust 412 kohta.

Postitatud: 13 Sept 2009 22:31
Postitas Edel
Varblane kirjutas:
Edel kirjutas: Tava 412 ja 2140 on tagasillareduktor 4,22. 2140SL on 3,87 ja universaalid ("pirukad",427,2137 jt.) 4,55. Vastavalt neile on siis spidoreduktorid ka erinevad,käigukastid on kõik samad. Sellest siis tekkis küsimus,miks 412 ja 2140 erinevad kiirused on kui ülekanded samad?
Info raamatus oleva tabeli andmeid.

3,89
Õigus jah, 3,89 on õige.
Kiirema reduktori sai minuteada vaid 2140SL.
Kui 412-l oleks kiirem sild,oleks ka käigud pikemad kui 2140-l. Aga on vastupidi ning reduktor mõlemil 4,22. Millest siis kiiruse vahe?
412 kiirused eri käikudega: Esimene 40,teine 70,kolmas 100 ja neljas 140.
2140 kiirused eri käikudega: Esimene 43,teine 74,kolmas 114 ja neljas 142.
2137 (427) kiirused: Esimene 30,teine 50,kolmas85 ja neljas 130 (4,55 ülekannet 4,22 asemel kasutades ei tohiks ikka nii suurt kiirusevahet nagu tulla?).
Pirukal (IZ-2715,furgoonid jt.) on lõppkiiruseks märgitud üldse ainult 115km/h.
Millest küll sellised kiirusevahed? Ise usun,et pirukas suudaks kindlasti vähemalt 130 ära sõita kuigi mootori pöörded juba päris 5500 juures.

Re: paar küsimust 412 kohta.

Postitatud: 13 Sept 2009 22:38
Postitas sass
Ma olen samas sellist juttu kuulnud, et kui hakkasid tehasest 2140SL-id tulema, hakati ka teistele mudelitele külge panema 3,89 reduktoreid.