2. leht 4-st

Re: Probleem milles?

Postitatud: 15 Nov 2013 00:22
Postitas Myyr
Kui keegi oskaks mulle seletada täpselt kuidas seda rihmaratta polti avada, siis saaksin tekstotiili üle vaadata... Ehk siis kuidas vändaratast eemaldada.

Re: Probleem milles?

Postitatud: 15 Nov 2013 01:05
Postitas viirusboy
Myyr kirjutas:Kui keegi oskaks mulle seletada täpselt kuidas seda rihmaratta polti avada, siis saaksin tekstotiili üle vaadata... Ehk siis kuidas vändaratast eemaldada.
Kas mitte nii, et keerad otsast poldi maha ja tõmbad ratta välja? Polt oli vist vastupidi keermega. Täpselt ei mäleta enam kahjuks.

Re: Probleem milles?

Postitatud: 15 Nov 2013 14:28
Postitas marek
Myyr kirjutas:Kui keegi oskaks mulle seletada täpselt kuidas seda rihmaratta polti avada, siis saaksin tekstotiili üle vaadata... Ehk siis kuidas vändaratast eemaldada.
Vändaratas eemaldub pärast käbi-poldi eemaldamist. Seal oleks hea mingi normaalne padrun ja hea pikendus, et mitte kante maha keerata, lehtvõtmega suht. porr. Minuarust käis see polt ikka vastupäeva lahti nagu tavaliselt ning oli seibi servaga stoperdatud, aga võin ka eksida.

Re: Probleem milles?

Postitatud: 15 Nov 2013 16:26
Postitas moskiito
marek kirjutas:
Myyr kirjutas:Kui keegi oskaks mulle seletada täpselt kuidas seda rihmaratta polti avada, siis saaksin tekstotiili üle vaadata... Ehk siis kuidas vändaratast eemaldada.
Vändaratas eemaldub pärast käbi-poldi eemaldamist. Seal oleks hea mingi normaalne padrun ja hea pikendus, et mitte kante maha keerata, lehtvõtmega suht. porr. Minuarust käis see polt ikka vastupäeva lahti nagu tavaliselt ning oli seibi servaga stoperdatud, aga võin ka eksida.
see mutter on kinni stopperseibiga, mille üks rant on ülespainutatud vastu mutri külge. Mutter ise tuleb lahti mootori töötamisele vastupidises suunas ehk siis võtad padrunvõtme, lähed auto paremale küljele ja sealt tõmmates peaks lahti keerama.

Re: Probleem milles?

Postitatud: 17 Nov 2013 15:17
Postitas Myyr
moskiito kirjutas:
marek kirjutas:
Myyr kirjutas:Kui keegi oskaks mulle seletada täpselt kuidas seda rihmaratta polti avada, siis saaksin tekstotiili üle vaadata... Ehk siis kuidas vändaratast eemaldada.
Vändaratas eemaldub pärast käbi-poldi eemaldamist. Seal oleks hea mingi normaalne padrun ja hea pikendus, et mitte kante maha keerata, lehtvõtmega suht. porr. Minuarust käis see polt ikka vastupäeva lahti nagu tavaliselt ning oli seibi servaga stoperdatud, aga võin ka eksida.
see mutter on kinni stopperseibiga, mille üks rant on ülespainutatud vastu mutri külge. Mutter ise tuleb lahti mootori töötamisele vastupidises suunas ehk siis võtad padrunvõtme, lähed auto paremale küljele ja sealt tõmmates peaks lahti keerama.
Siiski päris mitte, mootor hakkab ju ringi käima kui seda keeran, peaksin vändaga kinni hoidma seda rihmaratast?

Re: Probleem milles?

Postitatud: 17 Nov 2013 15:23
Postitas moskiito
mina olen hoidnud mootorit kinni geneka rihmaga. Endal mugavam kui keegi kinni hoiab.

Re: Probleem milles?

Postitatud: 17 Nov 2013 17:11
Postitas Myyr
Sain rihmaratta maha, vaatasin tekstoliit hammasratta üle, see on korras. Järgmine kontroll millele?

Re: Probleem milles?

Postitatud: 17 Nov 2013 23:00
Postitas Myyr
Ära kontrollisin siin nüüd silindrite rõhu, veneaegne näidik miskine, millega kontrollitud sai näitas vaid 4, kuid "abiliinilt" saime vastuse, et vaja on 9-10... Mis edasi? Võimalik klapiteema, klapid hõredad või miskit?

Re: Probleem milles?

Postitatud: 17 Nov 2013 23:37
Postitas viirusboy
Myyr kirjutas:Ära kontrollisin siin nüüd silindrite rõhu, veneaegne näidik miskine, millega kontrollitud sai näitas vaid 4, kuid "abiliinilt" saime vastuse, et vaja on 9-10... Mis edasi? Võimalik klapiteema, klapid hõredad või miskit?
Klapid hõredad, rõngad kulunud. Võta kaas maha, löö kõige madalama surveastmega silindri klapid välja ja hinda kontaktpindasid. Kui küüs kuhugi taha kinni ei jäe ja sügavaid kraapse pole, sovelda kõik klapid sisse
Selle kohta saad infot googeldades, sest töö on kõikide sisepõlemismootoritel ühine. Rõngaste puhul võib olla rõngapilud kohakuti. Peavad olema 120 kraadi teineteise suhtes. Kui see ei aita, sebi uus mootor kuskilt, sest 408 puuduvad hülsid ja ploki puurimine on veits kallis. Võibolla saaksin uue mootoriga aidata isegi.

Re: Probleem milles?

Postitatud: 18 Nov 2013 01:54
Postitas Myyr
Klappide kõrvalt võiks veel kontrollida mida? On veel võimalikke tegureid, mis mõjutavad rõhku? Ei tahaks tõesti mootorit välja vahetada, jäägu see viimaseks välja pääsuks, varuosi on mul keldris/garaazis tutikatest kolbidest käigukastideni, küll aga ei leidu päris tervet teist mootorit..