mario kirjutas:Aga nüüd ütle, kas 80-90 mosse spido järgi? Sest minu massin valetab 25km/h. Linnas võib vabalt 80ga lasta ja ikka jään jalgu.
Spido sees on üks vedru. Selle hooba tõmba veits peale. Ma sõidan tavaliselt spido järgi 100ga, tean et kiirus on siis enamvähem 90. Linnas töristan 60ga.
minu autol on sama, valetab +10km/h ning üldiselt sõidangi spido järgi.
küttekulu on 8 liitrit sajale, mõni gramm sinna-tänna, näiteks viimase mõõtmise tulemusena tuli 8.4L sajale aga selle juures sai ka vahepeal 110km/h sõidetud parajalt. karpa ise on 412-1107010-10 koodiga
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
mario kirjutas:
Aga nüüd ütle, kas 80-90 mosse spido järgi? Sest minu massin valetab 25km/h. Linnas võib vabalt 80ga lasta ja ikka jään jalgu.
Unusta ära, et sa sul nii palju valetab. Maanteekiirusel max. 10km/h ( kui sedagi) rohkem. Linnas omal mõõtsin, 60 vs. 54 ja maanteel lasen 100-ga ja arvestlik kiirus 90 või natuke üle selle ning mitte ükski seadusesilm ei ole kordagi mind tülitanud. Linnas võin ka 65 sõita, ikka leidub keegi, kes üritab mööda pressida. Võiksite juba teadmiseks võtta, et Vene autost tahetaksegi kiiremini (ikkagi eespool!) sõita.
edel kõik masinad pole originaalid ja võivad olla näpitud ma võin julgelt väita et mingu spido valetab 90 peal +15 (90km/h =105 spido) ja sealt edasi juba +20
mario kirjutas:
Aga nüüd ütle, kas 80-90 mosse spido järgi? Sest minu massin valetab 25km/h. Linnas võib vabalt 80ga lasta ja ikka jään jalgu.
Unusta ära, et sa sul nii palju valetab. Maanteekiirusel max. 10km/h ( kui sedagi) rohkem. Linnas omal mõõtsin, 60 vs. 54 ja maanteel lasen 100-ga ja arvestlik kiirus 90 või natuke üle selle ning mitte ükski seadusesilm ei ole kordagi mind tülitanud. Linnas võin ka 65 sõita, ikka leidub keegi, kes üritab mööda pressida. Võiksite juba teadmiseks võtta, et Vene autost tahetaksegi kiiremini (ikkagi eespool!) sõita.
just, mingil X põhjusel on mõnele suure egoga tüübile venemaa toodang nagu punane rätik pullile. Ta peab kasvõi laipade hinnaga mööda saama. MInul hiljutine kogemus oli pärnust kodupoole veeredes neljapäeval, kui üks BMW otsustas et temal vaja kasvõi nui neljaks mossest ette saada ning kui jõudsime teetööde alasse, hakkas teine muidugi venima nagu tigu.
valetamisest nii palju et oleneb mis rehvid all on, kui on enam-vähem originaal mõõdu lähedal, siis valetamine nii väga suur pole aga muidugi tuleb ka arvestada spidomeetri seieri vedru väsimusega. Kõige kindlam teada saada eksimuse suurust, võtta stopper ja mõõda kindlal kiirusel, kindlal vahemaal aega ja siis paar matemaatilist tehet.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
mul on telefonis päris täpne GPS ja kuna mu enda Mazda mul järel sõitis, siis mosse 100 võrdus Mazda 75 ja GPS näitas sama..
Ei ütleks, et kiiremini tahetakse sõita, Tartu kandis sõidavad kõik kenasti sabas, kuni ise näitan möödumisvõimalust...
küsimus.. kui tahan originaalkarpaga võimalikult madalat kütsikulu... see käiguga pidurdamise jama ei huvita, see klapp mul koguaeg lahti asendis... siis tekib küsimusi:
number 1- mis peaks olema ujukitase ujukikambris ja kust seda mõõta... olen kuulnud kahte varianti... 1 käsib mõõta otse põhjast kuni bensupiirini kui ujukikamber bensu täis.. teine aga ujuki kaugust karpa kaanest kui kaan teistpidi keeratud
number 2- kuidas sättid süüdet.. kas ta peab olema rohkem hilisem/varasem või kuidas?
SanderV kirjutas:küsimus.. kui tahan originaalkarpaga võimalikult madalat kütsikulu... see käiguga pidurdamise jama ei huvita, see klapp mul koguaeg lahti asendis... siis tekib küsimusi:
number 1- mis peaks olema ujukitase ujukikambris ja kust seda mõõta... olen kuulnud kahte varianti... 1 käsib mõõta otse põhjast kuni bensupiirini kui ujukikamber bensu täis.. teine aga ujuki kaugust karpa kaanest kui kaan teistpidi keeratud
number 2- kuidas sättid süüdet.. kas ta peab olema rohkem hilisem/varasem või kuidas?
1 variandi puhul ei tule kõne alla ujuki kaugus kaanest kui nõel on kulunud - järelikult tuleb mõõta põhjast, et ka kulunud ujukinõela puhul oleks kütuse nivoo nii , et ei ujutaks üle
2 küsimuse vastuseks võin öelda, et olen enda viiel(5) erineval mossel sättinud märgiste järgi ja iga mootor eraldi tahab saada veel täiendavat pluss/miinus regulli ehk siis teisiti öeldes rihmarattale kantud märgid ÜlemineSurnudSeis ja SÜÜTEMOMENDI märk võivad olla nihkes
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik 2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks