Re: AZLK 412IE -74 wax
Postitatud: 27 Juun 2012 13:34
mosse nõõd kõll mugav auto pole
Kui mõistus peas ja silmad teel püsivad, pole mingisugust probleemi Ning Tallinna aukudes pole suurt vahet kas sõidad madaldatud või tavavedrustusega - ühtmoodi peksab ja lõhubJossu kirjutas:ei saa mina aru, miks mugava auto sõiduomadusi nimodi rikkuda, et sõidu nautimise asemel hambaid koos hoides ning aukudest mööda laveerides pead vaevata, ei jää isegi aega piigasi teekõrvalt silmata
no ei tea, mina enda mokitsaga kl tallinna tänava auke tähele ei pane.wax kirjutas:Kui mõistus peas ja silmad teel püsivad, pole mingisugust probleemi Ning Tallinna aukudes pole suurt vahet kas sõidad madaldatud või tavavedrustusega - ühtmoodi peksab ja lõhubJossu kirjutas:ei saa mina aru, miks mugava auto sõiduomadusi nimodi rikkuda, et sõidu nautimise asemel hambaid koos hoides ning aukudest mööda laveerides pead vaevata, ei jää isegi aega piigasi teekõrvalt silmata
kuidas kellegile, mina hindam kl mokitsat mõnele lääne masinale just vedrustuse mugavuse pärast. auklisel teel jäävad kõik lääne pillid seljataha, kaasa arvatud jeebid.mosse nõõd kõll mugav auto pole
Just see se võlu ongi,et mossega sõites ei anna niipalju tunda need auklikud tänavad ja ei pea iga konaruse pärast hoogu maha võtma.Mõni aeg tagasi sai ka sõidetud lühendatud volga vedrudega siis ma ei tea kuidas teil,aga mul küll tahtis hambad suust välja peksta Kole jäik oli ja igapäevasõiduks nüüd küll ei kõlbanud.moskiito kirjutas:no ei tea, mina enda mokitsaga kl tallinna tänava auke tähele ei pane.wax kirjutas:Kui mõistus peas ja silmad teel püsivad, pole mingisugust probleemi Ning Tallinna aukudes pole suurt vahet kas sõidad madaldatud või tavavedrustusega - ühtmoodi peksab ja lõhubJossu kirjutas:ei saa mina aru, miks mugava auto sõiduomadusi nimodi rikkuda, et sõidu nautimise asemel hambaid koos hoides ning aukudest mööda laveerides pead vaevata, ei jää isegi aega piigasi teekõrvalt silmata
kuidas kellegile, mina hindam kl mokitsat mõnele lääne masinale just vedrustuse mugavuse pärast. auklisel teel jäävad kõik lääne pillid seljataha, kaasa arvatud jeebid.mosse nõõd kõll mugav auto pole
Tuttav tunne. Eks eelmine aasta andis see asi enda autolgi hästi tunda. Kruusatee või metsavaheline muldtee, mis oli kergelt rööpas, krudises mööda põhja. Ma täitsa imestan et ma veel summutit lahti või karterit puruks pole sõitnud.MAZ kirjutas:Kahjuks eesti kõikuv teede olukord ei võimalda igale poole madaldatult sõita pluss jama tekib ka siis kui vaja on autot üles tõsta aga ei ole millegagi tõsta,sest auto on üli madalaks lastud.