2. leht 4-st
					
				Re: Huvitavat teavet - Tehnilise poole paremaks tegemine
				Postitatud: 04 Dets 2011 12:11
				Postitas indrek06
				Keegi seda on proovinud?

Ise ei julge väga lõikuma kohe hakata, mine tea, äkki läheb untsu veel. 

 Niipalju olen põhjaalt uurinud, et kui too hoovake lühikeseks kärpida, siis hakkab see vastu käigukastitunnelit nühkima. Kui palju see üldse aitab? Käigukangi liikumismaa läheb lühemaks ja käigud täpsemaks 

 
			 
			
					
				Re: Huvitavat teavet - Tehnilise poole paremaks tegemine
				Postitatud: 04 Dets 2011 18:55
				Postitas MAZ
				See lühendatud hoob meenutab ühe rohkem või vähem tuntud MOPAR(Chrysler corp.) auto käikude lülitamise hooba. 

 
			 
			
					
				Re: Huvitavat teavet - Tehnilise poole paremaks tegemine
				Postitatud: 04 Dets 2011 21:30
				Postitas sass
				Vöib-olla önnestub varsti see asi ära proovida, kuid praegu ei ole proovinud. Töenäoliselt on käike palju raskem sisse lülitada, kuid saab oluliselt täpsemaks ka... Hoovastikule ja käigukangile peaks paremast materjalist puksid ka tegema siis...
			 
			
					
				Re: Huvitavat teavet - Tehnilise poole paremaks tegemine
				Postitatud: 04 Dets 2011 21:31
				Postitas stern100
				sass kirjutas:Vöib-olla önnestub varsti see asi ära proovida, kuid praegu ei ole proovinud. Töenäoliselt on käike palju raskem sisse lülitada, kuid saab oluliselt täpsemaks ka... Hoovastikule ja käigukangile peaks paremast materjalist puksid ka tegema siis...
Kui asi töötab ning sul on meeles, ehk annad mullegi teada kuidas toimib? 

 
			 
			
					
				Re: Huvitavat teavet - Tehnilise poole paremaks tegemine
				Postitatud: 10 Dets 2011 14:34
				Postitas indrek06
				sass kirjutas:Vöib-olla önnestub varsti see asi ära proovida, kuid praegu ei ole proovinud. Töenäoliselt on käike palju raskem sisse lülitada, kuid saab oluliselt täpsemaks ka... Hoovastikule ja käigukangile peaks paremast materjalist puksid ka tegema siis...
Täna hakkas igav ning proovisin ära.
Selline see junn sai:

Tulemusest niipalju, et toimib üle ootuste hästi. Käigud kõvasti täpsemad ja kangi liikumismaa ka sutsu lühem. Nagu sass juba mainis, on käike natuke raskem sisse lülitada, kuid ei midagi hullu. Käigud lülituvad nüüd umbes nagu VW Passat b4'l.
Lisaks tuli tekitada käigukastitunnelile väike lohk, et see hoob külgmiselt korralikult liikuda saaks.
Homme teen veel väikse hoovastikuregulli ja uued puksid ka.
 
			 
			
					
				Re: Huvitavat teavet - Tehnilise poole paremaks tegemine
				Postitatud: 27 Dets 2011 22:49
				Postitas mosvichkombi
				Tere
Tahaks teada kui palju tohib hoorattalt maha freesida,et oleks liikluses normaalne liigelda ja väga lammutama ei hakkaks
tänud
			 
			
					
				Re: Huvitavat teavet - Tehnilise poole paremaks tegemine
				Postitatud: 27 Dets 2011 23:16
				Postitas sass
				Maha vötta nii palju, et hooratas kõrgetel pööretel koos ka püsiks... Endal on hooratas 5 kilo ringis ja pole mingeid probleeme.
			 
			
					
				Re: Huvitavat teavet - Tehnilise poole paremaks tegemine
				Postitatud: 12 Mär 2012 21:02
				Postitas sass
				Lada käigukast mossele - joonised, pildid ja tekst... Vene keeles! 
Link 
			 
			
					
				Re: Huvitavat teavet - Tehnilise poole paremaks tegemine
				Postitatud: 12 Mär 2012 23:33
				Postitas SanderV
				miks lada oma hea on
			 
			
					
				Re: Huvitavat teavet - Tehnilise poole paremaks tegemine
				Postitatud: 12 Mär 2012 23:35
				Postitas stern100
				SanderV kirjutas:miks lada oma hea on
Esiteks lada kastid on mosse omadega võrreldes vastupidavamad ning teiseks on lada omadel ju ka viis käiku, kui jaksad osta seda kasti 
  
Aga noh , kui ise paned mõne muu auto kasti alla, ole ka siis nii hea ja tee selle kohta õpetus 

 Ega seda siis niisama ole valmis kirjutatud.
Mosse kaste lasin eelmine aasta vist 5-6 tükki laiali. Samal ajal kui sugulane siksiga lasi ühe. Ralliautodest räägin siis.