MZMA 401 1955 TiitS

Kirjuta oma mossest ja kommenteeri teiste omasid
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:

Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt

Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.

NB! AINULT MOSSED!!!
Vasta
Kasutaja avatar
List_man
Postitusi: 126
Liitunud: 06 Mai 2009 22:25

Re: MZMA 401 1955 TiitS

Postitus Postitas List_man »

Uhke :D Näe klapikambrikaaned ka juba autoga ühte värvi :smokin
iisak
Postitusi: 122
Liitunud: 05 Veebr 2009 17:41
Asukoht: Tallinn

Re: MZMA 401 1955 TiitS

Postitus Postitas iisak »

Vana Ford transiti mootor ei ole? :uhoh Hiljuti sai üks selline laiali lammutatud ja jube sarnane nägi välja.
Kasutaja avatar
TiitS
Postitusi: 261
Liitunud: 16 Veebr 2009 23:52
Asukoht: Rapla

Re: MZMA 401 1955 TiitS

Postitus Postitas TiitS »

Ei tea, kas Transititele ka selliseid pandi, aga see isend on arvatavasti mõnda Granadat kunagi liigutanud. Tegemist siis 2.8 v6, millel on 135 hj.
Kasutaja avatar
Kollane
Postitusi: 17
Liitunud: 16 Veebr 2009 19:05

Re: MZMA 401 1955 TiitS

Postitus Postitas Kollane »

Natuke väike pole kW/kg suhe sellel mootoril ? Või ostsid hääle pärast :evil ? . Kui see peal äkki saaks tulla kaema, ise tahaks ka oma m400 teist mootorit peale :P
Kasutaja avatar
Neeme
Postitusi: 291
Liitunud: 04 Veebr 2009 23:04
Asukoht: Kuressaare

Re: MZMA 401 1955 TiitS

Postitus Postitas Neeme »

See 2,8 karburaatormootor peaks jah Granada olema, kuna Capri Mk3 läks peale sissepritsega 2,8, mis andis välja 160 hobust.
Mina, nagu ka Toyota fänn, eelistaks tagaveolise Corolla mootorit, näiteks 4A-GE, millel 1,6 liitri kohta rohkem hobuseid kokku, kui 2,8 Fordil. Endal veel alles praktiliselt samasuguse mootoriga Corolla (4A-FE, 1,6, originaalis 114 hj, mul natuke rohkem), mis talub ilma nurisemiseta kuni 6750 rpm ja samas ilma remondita on juba 350 tuhat maha kedranud. Minu raske jala juures.
Aga samas, kui see 2,8 sangade vahele mahub, siis miks ka mitte. Sealt on võimalik ilus lauluke summutisse saada. Ilusalt ära kõpitseda ning a'la ZIL'i märk klapikambrikaanele saada ja nii mõnelgi kukub karp kolksti lahti. Loomulikult mõni võib ütlema tulla, et V6 pole ZIL'il olnud, aga selgituseks juurde näiteks: see oli jõustruktuuride ja kiirabi erivariant. Kunagi tehti miilitsale ja kiirabile rootormootoriga elukaid ka. Aga kaua taolised vastu pidasid või mis nende kütte, õigemini õlikulu oli... seda parem ei taha teada.
Kasutaja avatar
TiitS
Postitusi: 261
Liitunud: 16 Veebr 2009 23:52
Asukoht: Rapla

Re: MZMA 401 1955 TiitS

Postitus Postitas TiitS »

Kollane kirjutas:Natuke väike pole kW/kg suhe sellel mootoril ? Või ostsid hääle pärast :evil ? . Kui see peal äkki saaks tulla kaema, ise tahaks ka oma m400 teist mootorit peale :P
Kw/kg suhtega on selline asi, et tõesti, see konkreetne mootor on tunduvalt raskem, kui enamus r4 mootorid. Kaalub see u. 170kg (408 mootor peaks vist sinna 100kg kanti jääma) ja ega tal oma massi kohta neid hobuseid väga palju ei ole. Aga ega sellest mossest mingit ringrajapilli niikuinii ei tule, lihtsalt tore oleks vahel kiiresti otse sõita ja madalatel pööretel peaks sel mootoril väändedemomenti ikka rohkem olema, kui paljudel r4-del. Ikka saab vaatama tulla, kui huvi on.
Neeme kirjutas:See 2,8 karburaatormootor peaks jah Granada olema, kuna Capri Mk3 läks peale sissepritsega 2,8, mis andis välja 160 hobust.
Mina, nagu ka Toyota fänn, eelistaks tagaveolise Corolla mootorit, näiteks 4A-GE, millel 1,6 liitri kohta rohkem hobuseid kokku, kui 2,8 Fordil. Endal veel alles praktiliselt samasuguse mootoriga Corolla (4A-FE, 1,6, originaalis 114 hj, mul natuke rohkem), mis talub ilma nurisemiseta kuni 6750 rpm ja samas ilma remondita on juba 350 tuhat maha kedranud. Minu raske jala juures.
Aga samas, kui see 2,8 sangade vahele mahub, siis miks ka mitte. Sealt on võimalik ilus lauluke summutisse saada. Ilusalt ära kõpitseda ning a'la ZIL'i märk klapikambrikaanele saada ja nii mõnelgi kukub karp kolksti lahti. Loomulikult mõni võib ütlema tulla, et V6 pole ZIL'il olnud, aga selgituseks juurde näiteks: see oli jõustruktuuride ja kiirabi erivariant. Kunagi tehti miilitsale ja kiirabile rootormootoriga elukaid ka. Aga kaua taolised vastu pidasid või mis nende kütte, õigemini õlikulu oli... seda parem ei taha teada.
Mis Toyota mootorisse puutub siis mootorid kindlasti väga head ja töökindlad, aga minu arust selline kõrgetele pööretele mõeldud mootor antud masina stiiliga väga kokku ei sobiks. Ütleme nii, et jah asi saigi toodud ikka selle vee mootori soundi pärast. Kui ikka hotrod, siis peab olema ka sellele stiilile omane mootor vahel. Kaks klapikambrikaant ja nende keskel üks ümmargune õhufiltri kopsik paistaks selle kapoti all ikka uhkem välja. :D
Viimati muutis TiitS, 06 Mär 2010 20:47, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
saarlane
Postitusi: 299
Liitunud: 03 Veebr 2009 14:20
Asukoht: Saaremaa
Kontakt:

Re: MZMA 401 1955 TiitS

Postitus Postitas saarlane »

Ega se selle katkise siguli pealt tulnud?
Aitan Ebay'st asju tellida.
Kasutaja avatar
TiitS
Postitusi: 261
Liitunud: 16 Veebr 2009 23:52
Asukoht: Rapla

Re: MZMA 401 1955 TiitS

Postitus Postitas TiitS »

Selle samuse pealt jah.
iisak
Postitusi: 122
Liitunud: 05 Veebr 2009 17:41
Asukoht: Tallinn

Re: MZMA 401 1955 TiitS

Postitus Postitas iisak »

TiitS kirjutas:Selle samuse pealt jah.
Millise? :D
Varblane
Postitusi: 153
Liitunud: 01 Apr 2009 01:36
Asukoht: Tallinn,Nõmme
Kontakt:

Re: MZMA 401 1955 TiitS

Postitus Postitas Varblane »

Gardaan,keneraator,garba,tüüs,garter........
Vasta