IŽ 412 1.7i 1978, IŽ 2125 1980 Härra Erko
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
-
- Postitusi: 87
- Liitunud: 20 Juul 2015 20:20
- Telefon: 56087413
Re: IŽ 412IE 1978 Härra Erko
Mul endal oli selline teooria, et peabki süüteluku alt ühenduse ära katkestama, siis võtab kõik ebavajalikud tarbijad käivituse hetkel tagant ära. Süütepoolile jääb ju käivitamise ajal ilusti vool peale. Eks natukene multimeetriga mängimist ja leian ka selle süütepoolile mineva juhtme "alguse" üles. Eks kinnitage mu teooriat või lükake ümber
Mis on hullem kui loll? Eks ikka sihikindel loll
- Martin2140
- Postitusi: 289
- Liitunud: 19 Mai 2018 20:11
- Telefon: 58955917
Re: IŽ 412IE 1978 Härra Erko
süüde peab käivitamise hetkel sees olema.
Ainult nõrganärviline kontrollib mootoris õli
Re: IŽ 412IE 1978 Härra Erko
Kus punktipuure osta saab? Ise otsisin neid kunagi ja ei leidnud Eestist.....stern100 kirjutas:Mis nõu sa tiiva vahetamisel soovid? Aga punktipuur kätte ja puurid vana tiiva küljest, kindlasti tuleb üllatusi koopaserva ja alumise nn taskuga.
Re: IŽ 412IE 1978 Härra Erko
Würth, Stokker, k-rauta on need kohad kust mina olen muretsenud.martinjev kirjutas:Kus punktipuure osta saab? Ise otsisin neid kunagi ja ei leidnud Eestist.....stern100 kirjutas:Mis nõu sa tiiva vahetamisel soovid? Aga punktipuur kätte ja puurid vana tiiva küljest, kindlasti tuleb üllatusi koopaserva ja alumise nn taskuga.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Re: IŽ 412IE 1978 Härra Erko
Tänud. Tean siis kust otsida☺. Ma olen vähe teise kujuga otsinud (keskel ca 2mm puur ja 6mm kroon ümber)
-
- Postitusi: 87
- Liitunud: 20 Juul 2015 20:20
- Telefon: 56087413
Re: IŽ 412IE 1978 Härra Erko
Jätan tiiva vahetamise mõneks teiseks korraks ning jätkan pritse teemadel. Kui kõik lauapeal tehtud, mis teha andis, oli aeg kogu lugu autosse tõsta.
Klemmide pigistamine ning juhtmekimbu mähkimine
Väntvõlli asendianduri pistik, kaablina kasutasin mikrofonikaablit.
Veel palju mähkimist ja tegutsemist
Tänaseks kõik
Klemmide pigistamine ning juhtmekimbu mähkimine
Väntvõlli asendianduri pistik, kaablina kasutasin mikrofonikaablit.
Veel palju mähkimist ja tegutsemist
Tänaseks kõik
Mis on hullem kui loll? Eks ikka sihikindel loll
-
- Postitusi: 87
- Liitunud: 20 Juul 2015 20:20
- Telefon: 56087413
Re: IŽ 412IE 1978 Härra Erko
Eriti garaaži pole jõudnud, sest kolimine oli pooleli, aga midagi on siiski tehtud. Originaalne vasktoru, mille kaudu kütus enne üles jõudis, on muudetud tagasivooluks ning selle kõrvale vedasin kummivoolikuga teise liini. Kütusepump on paagisisene mingi Volvo oma, head pilti mul selle jaoks hetkel ei ole, aga midagi ikka saab aru
Süüde on siis täiselektrooniline wasted spark, mille süütepool pärineb Focuselt, ühte pistikut veel ootan, siis saab süütele joone alla tõmmata(loodetavasti)
Proovinud olen niipalju, et enne kollektori paika panemist andsin kütuselatile rõhi peale ja andsin starterit, pihustid töötasid ilusti ja lekkeid ei paistnud olevat. See õhufiltri teema on ka tegelt veits jama ja sinna peaks midagi muud välja mõtlema, see suur kobakas võtab kõik ruumi ära, paisupaak napilt mahub tagasi, aga klaasipesuvedeliku pean mujale kolima. Millegipärast olen ma ülimalt kitsi piltide tegemise osas, niiet kõike ei ole ma jäädvustanud.
Süüde on siis täiselektrooniline wasted spark, mille süütepool pärineb Focuselt, ühte pistikut veel ootan, siis saab süütele joone alla tõmmata(loodetavasti)
Proovinud olen niipalju, et enne kollektori paika panemist andsin kütuselatile rõhi peale ja andsin starterit, pihustid töötasid ilusti ja lekkeid ei paistnud olevat. See õhufiltri teema on ka tegelt veits jama ja sinna peaks midagi muud välja mõtlema, see suur kobakas võtab kõik ruumi ära, paisupaak napilt mahub tagasi, aga klaasipesuvedeliku pean mujale kolima. Millegipärast olen ma ülimalt kitsi piltide tegemise osas, niiet kõike ei ole ma jäädvustanud.
Mis on hullem kui loll? Eks ikka sihikindel loll
-
- Postitusi: 87
- Liitunud: 20 Juul 2015 20:20
- Telefon: 56087413
Re: IŽ 412IE 1978 Härra Erko
Esimene käivitus tehtud, käis millegipärast jube sitasti, nagu ühte silindrit taga ei oleks, aga täna ei olnud aega viga otsida. Garaaž mossehõngu täis ja täna sain rahuliku südamega koju minna
https://youtu.be/WVzdAR6GWSw
https://youtu.be/WVzdAR6GWSw
Mis on hullem kui loll? Eks ikka sihikindel loll
- Martin2140
- Postitusi: 289
- Liitunud: 19 Mai 2018 20:11
- Telefon: 58955917