AZLK 2140 1979 reygoo
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
AZLK 2140 1979 reygoo
Alustaks siis ka teemaga „Minu 2140“. Auto nägi ilmavalgust aastal 1979, alates sellest ajast kuulus minu vanaisale, kes sellega vapralt 132 000 km maha sõitis mööda meie suurt ja ühist Nõukogude Liitu. Auto ise on eksportvariant, värvuselt valge ja punase sisuga. Kuna vanaisa oli omal ajal Suure-Jaani bussipargi juhataja hoolitses ta auto eest ka väga västi, kõik õõnsused said peale ostu äraõlitatud ning ka põhi ilusasti kaetud. Auto ei ole kuangi talvel sõitnud(ei ole omanud ka talverehve), selle aja veetis ta kuivas garaazis pukkide peal, kus teda iga kuu käivitati. Sillaosadest ei ole ka ühtegi detaili veel vahetatud, ka esipiduriklotsid on veel tehase omad (vanaisa ütles et need on nii paksud et need on vist eluaegsed). Kuna vanaisa ise on juba 89 aastat vana ütles ta et talle roolikeeramisest aitab ning kinkis auto mulle 26-ndaks sünnipäevaks. Lubasin auto eest igati hästi hoolitseda ning nii ta oma teekonna Suure-Jaanist Jõhvi leidiski, igapäevaelu veedab suures kinnises angaaris katte all, kuid hetkel elab autoremonditöökojas kus toimuvad keretööd. Kuna auto on väga heas korras siis on ainult üksikud mõlgid mis vanaisa sinna suutnud tekitada, nt küljekarp ja tagauks ja veel mõned pisiasjad. Hetkel tehtud töödest: salong lahti võetud ja kaetud 4mm pigimatiga ning selle peale ka kiht viltmatti, põhi alt tehtud ja uuesti värvitud nind nüüd on hetkesesuga käsil uksevahede värvimine millele järgneb välispindade uue värviga katmine.
Re: AZLK 2140 1979 reygoo
Esimene sõt ja teekond kodu poole:
Padjad:
Peale poleerimist:
Hetkeseis:
Suvel ülevaatusel oli retropäev:
Pool pigimattidest pandud:
Ning viltmatiga kaetud:
Kohalikus lehes oli ka väike artikkel sellest
Padjad:
Peale poleerimist:
Hetkeseis:
Suvel ülevaatusel oli retropäev:
Pool pigimattidest pandud:
Ning viltmatiga kaetud:
Kohalikus lehes oli ka väike artikkel sellest
Re: AZLK 2140 1979 reygoo
Vahepeal ei ole väga olnud aega projektiga tegeleda, seega on juhipoolsed uksevahed, küljekarp ning uste sisepinnad veel värvimata, tervislikel põhjustel see ilmselt enne järgmist nädalat kahjuks ei õnnestu ka.
Kuid vahepeal sai kasutatud ohtralt kereliimi, et kere liite-ja valtsimiskohad niiskuse ja veevabaks muuta:
Kuid vahepeal sai kasutatud ohtralt kereliimi, et kere liite-ja valtsimiskohad niiskuse ja veevabaks muuta:
- wax
- Site Admin
- Postitusi: 1722
- Liitunud: 01 Veebr 2009 01:47
- Telefon: 53414666
- Asukoht: Linnuvabrik
- Kontakt:
Re: AZLK 2140 1979 reygoo
väga ilus vaadata korralikku tööd
Re: AZLK 2140 1979 reygoo
Uksevahede värvimiseks ei hakanud tõesti kambrisse minema, seega sai see tehtud keretööde ruumis
Uksehinged
Sisepinnad (tagauks)
Uksevahed
Värvitooniks sai valitud surmvalge, ehk Glasuriti seeria 9*027 mis on peaaegu identne originaaltooniga
Uksehinged
Sisepinnad (tagauks)
Uksevahed
Värvitooniks sai valitud surmvalge, ehk Glasuriti seeria 9*027 mis on peaaegu identne originaaltooniga
Re: AZLK 2140 1979 reygoo
Täna sai teise poolega alustatud, küljekarbist mõlgid välja!
Re: AZLK 2140 1979 reygoo
Siit saab võtta inspiratsiooni ja ideid, edu nokitsemisel
Linnuvabriku garaaž
Re: AZLK 2140 1979 reygoo
Käsiliivaprits
Esimene "teleka" raam sai puhastatud ning kaetud mitme kihi happekrundi, tavalise krundi ja lõpuks kivikaitsega üle pritsitud enne väärvimist.
Esimene "teleka" raam sai puhastatud ning kaetud mitme kihi happekrundi, tavalise krundi ja lõpuks kivikaitsega üle pritsitud enne väärvimist.
Re: AZLK 2140 1979 reygoo
Kas kivikaitsega tegid üle mõlemalt poolt või ainult seest poolt? Kas vävi alt jäi see kivikaitse väga künklik?