Karpast ja düüsidest

Ei oska kolvirõngaid vahetada? Käigud ei lähe sisse?
Vasta
Kasutaja avatar
SanderV
Postitusi: 2240
Liitunud: 21 Dets 2009 01:55

Re: Karpast ja düüsidest

Postitus Postitas SanderV »

lammutasin enda 01 karpa laiali, seal sees on nii
kamber 1
120/190
kamber 2
140/170, mis sellisest kombinatsioonist arvata... kas peaks äkki õhudüüsid ära vahetama?
Kasutaja avatar
partnermosse
Postitusi: 1580
Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
Telefon: 58550555
Asukoht: Tallinn

Re: Karpast ja düüsidest

Postitus Postitas partnermosse »

SanderV kirjutas:lammutasin enda 01 karpa laiali, seal sees on nii
kamber 1
120/190
kamber 2
140/170, mis sellisest kombinatsioonist arvata... kas peaks äkki õhudüüsid ära vahetama?
Pane 1 kamber õhk 170 ja 2 kamber küte 157 ja proovi siis ;)
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks :lol
Kasutaja avatar
SanderV
Postitusi: 2240
Liitunud: 21 Dets 2009 01:55

Re: Karpast ja düüsidest

Postitus Postitas SanderV »

ehk siis 120/170
157/170?
see peaks siis maks minekuga olema vms?
Kasutaja avatar
partnermosse
Postitusi: 1580
Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
Telefon: 58550555
Asukoht: Tallinn

Re: Karpast ja düüsidest

Postitus Postitas partnermosse »

SanderV kirjutas:ehk siis 120/170
157/170?
see peaks siis maks minekuga olema vms?
Kas ta nüüd max minekuga on , seda on raske öelda, aga parem peaks saama ses osas, et ei tohiks tekkida vahelejätmisi gaasipedaali vajutamisel ehk üleminek esimeselt kambrilt teisele peaks olema sujuvam ja ei tohiks enam rüübata 20 L/ 100km. Iseasi on muidugi mida taga ajad, kas max minekut või ökonoomsust. Kui maks minekut , siis peab vahetama ka muid ülemineku düüse süsteemis ja ka ujuki peab raskemaks tegema, et toide oleks maximaalne suurtel pööretel, et nõelklapp oleks koguaeg avatud....jne jne.... :smokin
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks :lol
Kasutaja avatar
SanderV
Postitusi: 2240
Liitunud: 21 Dets 2009 01:55

Re: Karpast ja düüsidest

Postitus Postitas SanderV »

see

Kamber 1
107 küte 170 õhk
Kamber 2
162 küte 170 õhk

rüüpab mul sul tallamisega 13/100-le linnas
Kasutaja avatar
partnermosse
Postitusi: 1580
Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
Telefon: 58550555
Asukoht: Tallinn

Re: Karpast ja düüsidest

Postitus Postitas partnermosse »

SanderV kirjutas:see

Kamber 1
107 küte 170 õhk
Kamber 2
162 küte 170 õhk

rüüpab mul sul tallamisega 13/100-le linnas
No olgem ausad, iga tallamine võtab rohkem kütet kui tavaline sõitmine. Ise olen saanud sellise seadistusega maanteesõidul
1-kamber: õhk-150 kütus-109 ; 2 kamber: õhk-170 kütus-157 ehk originaalseadistusega 6-8 l/100-le. Võimalus, et tuleks korrigeerida muud auto seaded sul ja sõiduvõtted ;) :smokin
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks :lol
Kasutaja avatar
SanderV
Postitusi: 2240
Liitunud: 21 Dets 2009 01:55

Re: Karpast ja düüsidest

Postitus Postitas SanderV »

no 13 sajale oli suht maks mis kätte sain... mõistuse piires tallamisega, mitte nii et esimesega piirajas koguaeg :D aga jah... allapoole saab alati
aga selle seadistusega on maanteel kuskil 9 sajale
Kasutaja avatar
r384n3
Postitusi: 231
Liitunud: 02 Juul 2012 11:42
Asukoht: Läänemaa, Kiideva

Re: Karpast ja düüsidest

Postitus Postitas r384n3 »

partnermosse kirjutas:
SanderV kirjutas:see

Kamber 1
107 küte 170 õhk
Kamber 2
162 küte 170 õhk

rüüpab mul sul tallamisega 13/100-le linnas
No olgem ausad, iga tallamine võtab rohkem kütet kui tavaline sõitmine. Ise olen saanud sellise seadistusega maanteesõidul
1-kamber: õhk-150 kütus-109 ; 2 kamber: õhk-170 kütus-157 ehk originaalseadistusega 6-8 l/100-le. Võimalus, et tuleks korrigeerida muud auto seaded sul ja sõiduvõtted ;) :smokin
Mul samad düüsid sees, keskmine kulu üsna raske jalaga 7.02l/100km, ise rahul kuluga :)
Audide lainel
Kasutaja avatar
partnermosse
Postitusi: 1580
Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
Telefon: 58550555
Asukoht: Tallinn

Re: Karpast ja düüsidest

Postitus Postitas partnermosse »

r384n3 kirjutas:
partnermosse kirjutas:
SanderV kirjutas:see

Kamber 1
107 küte 170 õhk
Kamber 2
162 küte 170 õhk

rüüpab mul sul tallamisega 13/100-le linnas
No olgem ausad, iga tallamine võtab rohkem kütet kui tavaline sõitmine. Ise olen saanud sellise seadistusega maanteesõidul
1-kamber: õhk-150 kütus-109 ; 2 kamber: õhk-170 kütus-157 ehk originaalseadistusega 6-8 l/100-le. Võimalus, et tuleks korrigeerida muud auto seaded sul ja sõiduvõtted ;) :smokin
Mul samad düüsid sees, keskmine kulu üsna raske jalaga 7.02l/100km, ise rahul kuluga :)
Tipptopp ! :) :smokin
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks :lol
Kasutaja avatar
MAZ
Postitusi: 1505
Liitunud: 02 Veebr 2009 17:05
Telefon: 53840257
Asukoht: Tartumaa
Kontakt:

Re: Karpast ja düüsidest

Postitus Postitas MAZ »

Karburaatorile lisaks tuleb arvestada ka käigukasti ja tagasilla ülekannetega. Osadel mossedel nagu Iž 2151 ja 2715 on aeglased reduktorid ja piruka/kasti mossel ka minu meelest käigukastis 2 käigu ülekande arv teine. Need kõik võivad ka küttekulu mõjutada.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Vasta