Foorumi reeglid
Igasugune viitamine piraatlusele ja ebaseaduslikele tegevustele on keelatud. Aadressid mis viitavad piraatliku tarkvara, mängude, muusika jne tirimisele, KUSTUTATAKSE.
Kasutajad, kes reeglist kinni ei pea saavad hoiatuse või foorumist banni. Mosseklubi.ee ei kiida heaks tarkvara, mängude, muusika jne levitamist ilma autori õiguseta.
Administraatoritel ja moderaatoritel on õigus ette hoiatamata kustutada foorumisse mittesobivad teemad.
Jeekim kirjutas:Vähe sellest, et kõik mosud a24 ära müüdud, pole vähemalt minul menüü valikus moskvichit enam ollagi. Selline tunne, et a24 omanikud ei tahagi enam mosusid müüa.
Tänase seisuga Moskvits jälle menüüs ja esindatud suisa kahe autoga
kõik on ilus,kuni keegi loll avab tagaluugi... http://autopluss24.ee/kuulutused/moskvi ... 3671.html#
müües autot,näeks vähekenegi vaeva asjale lisada ilu,kuid selline veresauna moodi asi mulle küll peale ei lähe....
Pole küll müügiks see ese aga kuna ma ei viitsi eraldi teemat, vaid ühe postituse pärast teha. Siis siin fotod Iževski tehase automuuseumis olevast teadaolevalt 3 tehtud, automaatkäigukastist Moskvich 412 mootorile,mis jäigi vaid eksperimentaalsesse faasi.
Väliselt meenutab Chrysleri(MOPARi) automaat käigukasti,sisu osas on juba raskem midagi öelda.
Hmmm veel kord müügis . miks keegi ei osta nii harv auto
Ostaks küll kui oleks, kus teda korralikult üles lüüa+kui oleks piisavalt raha ja vaba aega
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik 2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
Mul oleks koht isegi olemas ja tahtmine vana asi korralikult korda teha, aga krõbisevat ei leidu enam. Peab vaatama kuidas praegunegi hetkel veel poolik projekt valmis teha
Hmmm veel kord müügis . miks keegi ei osta nii harv auto
Ostaks küll kui oleks, kus teda korralikult üles lüüa+kui oleks piisavalt raha ja vaba aega
Minu sõbrad Moskva Mosse klubist tahtsid tema osta eelmisel aastal , aga kui aeg näitab auto jääb seisma. 1000 euro hea hind selle auto kohta , aga pärast tuleb tõsine probleem 4x4 mossele varuosadega , nad on nii harvad nägu Moskvich 422
Just nimelt varuosade saamine on üks suur probleem M410 ja M411 puhul,sest enamus asju on väga spetsiifilised. Eriti liikuvosad ja neid ei tehtud ka varuosadena just väga palju. Seega ühe masina taastamiseks võib vaja minna mitut tavalist M407 ja ühte kõdu M410.
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik 2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks