6. leht 13-st

Re: Karpast ja düüsidest

Postitatud: 07 Juun 2013 21:19
Postitas SanderV
lammutasin enda 01 karpa laiali, seal sees on nii
kamber 1
120/190
kamber 2
140/170, mis sellisest kombinatsioonist arvata... kas peaks äkki õhudüüsid ära vahetama?

Re: Karpast ja düüsidest

Postitatud: 07 Juun 2013 22:23
Postitas partnermosse
SanderV kirjutas:lammutasin enda 01 karpa laiali, seal sees on nii
kamber 1
120/190
kamber 2
140/170, mis sellisest kombinatsioonist arvata... kas peaks äkki õhudüüsid ära vahetama?
Pane 1 kamber õhk 170 ja 2 kamber küte 157 ja proovi siis ;)

Re: Karpast ja düüsidest

Postitatud: 07 Juun 2013 22:32
Postitas SanderV
ehk siis 120/170
157/170?
see peaks siis maks minekuga olema vms?

Re: Karpast ja düüsidest

Postitatud: 08 Juun 2013 17:47
Postitas partnermosse
SanderV kirjutas:ehk siis 120/170
157/170?
see peaks siis maks minekuga olema vms?
Kas ta nüüd max minekuga on , seda on raske öelda, aga parem peaks saama ses osas, et ei tohiks tekkida vahelejätmisi gaasipedaali vajutamisel ehk üleminek esimeselt kambrilt teisele peaks olema sujuvam ja ei tohiks enam rüübata 20 L/ 100km. Iseasi on muidugi mida taga ajad, kas max minekut või ökonoomsust. Kui maks minekut , siis peab vahetama ka muid ülemineku düüse süsteemis ja ka ujuki peab raskemaks tegema, et toide oleks maximaalne suurtel pööretel, et nõelklapp oleks koguaeg avatud....jne jne.... :smokin

Re: Karpast ja düüsidest

Postitatud: 08 Juun 2013 20:20
Postitas SanderV
see

Kamber 1
107 küte 170 õhk
Kamber 2
162 küte 170 õhk

rüüpab mul sul tallamisega 13/100-le linnas

Re: Karpast ja düüsidest

Postitatud: 08 Juun 2013 22:43
Postitas partnermosse
SanderV kirjutas:see

Kamber 1
107 küte 170 õhk
Kamber 2
162 küte 170 õhk

rüüpab mul sul tallamisega 13/100-le linnas
No olgem ausad, iga tallamine võtab rohkem kütet kui tavaline sõitmine. Ise olen saanud sellise seadistusega maanteesõidul
1-kamber: õhk-150 kütus-109 ; 2 kamber: õhk-170 kütus-157 ehk originaalseadistusega 6-8 l/100-le. Võimalus, et tuleks korrigeerida muud auto seaded sul ja sõiduvõtted ;) :smokin

Re: Karpast ja düüsidest

Postitatud: 08 Juun 2013 23:35
Postitas SanderV
no 13 sajale oli suht maks mis kätte sain... mõistuse piires tallamisega, mitte nii et esimesega piirajas koguaeg :D aga jah... allapoole saab alati
aga selle seadistusega on maanteel kuskil 9 sajale

Re: Karpast ja düüsidest

Postitatud: 09 Juun 2013 00:20
Postitas r384n3
partnermosse kirjutas:
SanderV kirjutas:see

Kamber 1
107 küte 170 õhk
Kamber 2
162 küte 170 õhk

rüüpab mul sul tallamisega 13/100-le linnas
No olgem ausad, iga tallamine võtab rohkem kütet kui tavaline sõitmine. Ise olen saanud sellise seadistusega maanteesõidul
1-kamber: õhk-150 kütus-109 ; 2 kamber: õhk-170 kütus-157 ehk originaalseadistusega 6-8 l/100-le. Võimalus, et tuleks korrigeerida muud auto seaded sul ja sõiduvõtted ;) :smokin
Mul samad düüsid sees, keskmine kulu üsna raske jalaga 7.02l/100km, ise rahul kuluga :)

Re: Karpast ja düüsidest

Postitatud: 09 Juun 2013 01:01
Postitas partnermosse
r384n3 kirjutas:
partnermosse kirjutas:
SanderV kirjutas:see

Kamber 1
107 küte 170 õhk
Kamber 2
162 küte 170 õhk

rüüpab mul sul tallamisega 13/100-le linnas
No olgem ausad, iga tallamine võtab rohkem kütet kui tavaline sõitmine. Ise olen saanud sellise seadistusega maanteesõidul
1-kamber: õhk-150 kütus-109 ; 2 kamber: õhk-170 kütus-157 ehk originaalseadistusega 6-8 l/100-le. Võimalus, et tuleks korrigeerida muud auto seaded sul ja sõiduvõtted ;) :smokin
Mul samad düüsid sees, keskmine kulu üsna raske jalaga 7.02l/100km, ise rahul kuluga :)
Tipptopp ! :) :smokin

Re: Karpast ja düüsidest

Postitatud: 10 Juun 2013 09:38
Postitas MAZ
Karburaatorile lisaks tuleb arvestada ka käigukasti ja tagasilla ülekannetega. Osadel mossedel nagu Iž 2151 ja 2715 on aeglased reduktorid ja piruka/kasti mossel ka minu meelest käigukastis 2 käigu ülekande arv teine. Need kõik võivad ka küttekulu mõjutada.