Eesti Moskvich Klubi

Tänane kuupäev 02 Okt 2020 02:12

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 123 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 13  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Karpast ja düüsidest
PostitusPostitatud: 07 Juun 2013 21:19 
Kasutaja avatar

Liitunud: 21 Dets 2009 01:55
Postitusi: 2642
lammutasin enda 01 karpa laiali, seal sees on nii
kamber 1
120/190
kamber 2
140/170, mis sellisest kombinatsioonist arvata... kas peaks äkki õhudüüsid ära vahetama?


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: Karpast ja düüsidest
PostitusPostitatud: 07 Juun 2013 22:23 
Kasutaja avatar

Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
Postitusi: 2046
Asukoht: Tallinn
SanderV kirjutas:
lammutasin enda 01 karpa laiali, seal sees on nii
kamber 1
120/190
kamber 2
140/170, mis sellisest kombinatsioonist arvata... kas peaks äkki õhudüüsid ära vahetama?

Pane 1 kamber õhk 170 ja 2 kamber küte 157 ja proovi siis ;)

_________________
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks :lol


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: Karpast ja düüsidest
PostitusPostitatud: 07 Juun 2013 22:32 
Kasutaja avatar

Liitunud: 21 Dets 2009 01:55
Postitusi: 2642
ehk siis 120/170
157/170?
see peaks siis maks minekuga olema vms?


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: Karpast ja düüsidest
PostitusPostitatud: 08 Juun 2013 17:47 
Kasutaja avatar

Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
Postitusi: 2046
Asukoht: Tallinn
SanderV kirjutas:
ehk siis 120/170
157/170?
see peaks siis maks minekuga olema vms?

Kas ta nüüd max minekuga on , seda on raske öelda, aga parem peaks saama ses osas, et ei tohiks tekkida vahelejätmisi gaasipedaali vajutamisel ehk üleminek esimeselt kambrilt teisele peaks olema sujuvam ja ei tohiks enam rüübata 20 L/ 100km. Iseasi on muidugi mida taga ajad, kas max minekut või ökonoomsust. Kui maks minekut , siis peab vahetama ka muid ülemineku düüse süsteemis ja ka ujuki peab raskemaks tegema, et toide oleks maximaalne suurtel pööretel, et nõelklapp oleks koguaeg avatud....jne jne.... :smokin

_________________
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks :lol


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: Karpast ja düüsidest
PostitusPostitatud: 08 Juun 2013 20:20 
Kasutaja avatar

Liitunud: 21 Dets 2009 01:55
Postitusi: 2642
see

Kamber 1
107 küte 170 õhk
Kamber 2
162 küte 170 õhk

rüüpab mul sul tallamisega 13/100-le linnas


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: Karpast ja düüsidest
PostitusPostitatud: 08 Juun 2013 22:43 
Kasutaja avatar

Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
Postitusi: 2046
Asukoht: Tallinn
SanderV kirjutas:
see

Kamber 1
107 küte 170 õhk
Kamber 2
162 küte 170 õhk

rüüpab mul sul tallamisega 13/100-le linnas

No olgem ausad, iga tallamine võtab rohkem kütet kui tavaline sõitmine. Ise olen saanud sellise seadistusega maanteesõidul
1-kamber: õhk-150 kütus-109 ; 2 kamber: õhk-170 kütus-157 ehk originaalseadistusega 6-8 l/100-le. Võimalus, et tuleks korrigeerida muud auto seaded sul ja sõiduvõtted ;) :smokin

_________________
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks :lol


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: Karpast ja düüsidest
PostitusPostitatud: 08 Juun 2013 23:35 
Kasutaja avatar

Liitunud: 21 Dets 2009 01:55
Postitusi: 2642
no 13 sajale oli suht maks mis kätte sain... mõistuse piires tallamisega, mitte nii et esimesega piirajas koguaeg :D aga jah... allapoole saab alati
aga selle seadistusega on maanteel kuskil 9 sajale


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: Karpast ja düüsidest
PostitusPostitatud: 09 Juun 2013 00:20 
Kasutaja avatar

Liitunud: 02 Juul 2012 11:42
Postitusi: 304
Asukoht: Läänemaa, Kiideva
partnermosse kirjutas:
SanderV kirjutas:
see

Kamber 1
107 küte 170 õhk
Kamber 2
162 küte 170 õhk

rüüpab mul sul tallamisega 13/100-le linnas

No olgem ausad, iga tallamine võtab rohkem kütet kui tavaline sõitmine. Ise olen saanud sellise seadistusega maanteesõidul
1-kamber: õhk-150 kütus-109 ; 2 kamber: õhk-170 kütus-157 ehk originaalseadistusega 6-8 l/100-le. Võimalus, et tuleks korrigeerida muud auto seaded sul ja sõiduvõtted ;) :smokin


Mul samad düüsid sees, keskmine kulu üsna raske jalaga 7.02l/100km, ise rahul kuluga :)

_________________
Audide lainel


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: Karpast ja düüsidest
PostitusPostitatud: 09 Juun 2013 01:01 
Kasutaja avatar

Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
Postitusi: 2046
Asukoht: Tallinn
r384n3 kirjutas:
partnermosse kirjutas:
SanderV kirjutas:
see

Kamber 1
107 küte 170 õhk
Kamber 2
162 küte 170 õhk

rüüpab mul sul tallamisega 13/100-le linnas

No olgem ausad, iga tallamine võtab rohkem kütet kui tavaline sõitmine. Ise olen saanud sellise seadistusega maanteesõidul
1-kamber: õhk-150 kütus-109 ; 2 kamber: õhk-170 kütus-157 ehk originaalseadistusega 6-8 l/100-le. Võimalus, et tuleks korrigeerida muud auto seaded sul ja sõiduvõtted ;) :smokin


Mul samad düüsid sees, keskmine kulu üsna raske jalaga 7.02l/100km, ise rahul kuluga :)

Tipptopp ! :) :smokin

_________________
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks :lol


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: Karpast ja düüsidest
PostitusPostitatud: 10 Juun 2013 09:38 
Kasutaja avatar

Liitunud: 02 Veebr 2009 17:05
Postitusi: 1893
Asukoht: Tartumaa
Karburaatorile lisaks tuleb arvestada ka käigukasti ja tagasilla ülekannetega. Osadel mossedel nagu Iž 2151 ja 2715 on aeglased reduktorid ja piruka/kasti mossel ka minu meelest käigukastis 2 käigu ülekande arv teine. Need kõik võivad ka küttekulu mõjutada.

_________________
ex AZLK 2140 1986,ex IZ 2715 1985. Praegust MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 123 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 13  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 15 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Otsi...:
cron
POWERED_BY
phpbb.ee 3.0.7