Karpast ja düüsidest

Ei oska kolvirõngaid vahetada? Käigud ei lähe sisse?
Vasta
Urukoer
Postitusi: 760
Liitunud: 07 Juun 2011 22:26

Re: Karpast ja düüsidest

Postitus Postitas Urukoer »

Võta süüteluku alt ,kui süüde sees siis klapp avatud,kui keerad välja ,suletud.
Kasutaja avatar
r384n3
Postitusi: 231
Liitunud: 02 Juul 2012 11:42
Asukoht: Läänemaa, Kiideva

Re: Karpast ja düüsidest

Postitus Postitas r384n3 »

Daaz-2101 vs Daaz-2140 karburaatorite eelised/puudused oskab keegi välja tuua? Miks eelistada üht teisele igapäevasõidus/kähkusõidumossedel? :beer
Audide lainel
Kasutaja avatar
stern100
Postitusi: 3333
Liitunud: 26 Juun 2009 09:27
Telefon: 56678989
Asukoht: Läänemaa, Palivere

Re: Karpast ja düüsidest

Postitus Postitas stern100 »

Kiireks sõiduks ikka 2101 täismehhaaniline, kuna seal siibrid suuremad.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 4 x 412 , 2715, 426E, 2126 pluss palju doonoreid.

Kokku omanud 115 erinevat mosset.

Hoiame mosse rallikultuuri elus!


Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kasutaja avatar
RoTT
Postitusi: 115
Liitunud: 04 Veebr 2009 20:23
Asukoht: Märjamaa ja Tallinn

Re: Karpast ja düüsidest

Postitus Postitas RoTT »

Kiiremaks sõiduks soovitaks 2103/6 koodiga karpat ( 23/24 lõõrid), tavalisel 2101 omal on 23/23 ja vaakumiga on 21/25.
Kasutaja avatar
r384n3
Postitusi: 231
Liitunud: 02 Juul 2012 11:42
Asukoht: Läänemaa, Kiideva

Re: Karpast ja düüsidest

Postitus Postitas r384n3 »

Pilt

Mis eesmärki punase ringiga märgitud detail täidab? Tegemist siis DAAZ 2140-1107010 karburaatoriga. ???
Audide lainel
Kasutaja avatar
moskiito
Postitusi: 2880
Liitunud: 01 Veebr 2009 21:21
Asukoht: virtsu

Re: Karpast ja düüsidest

Postitus Postitas moskiito »

see peaks olema tühikäigu reguleerimiseks.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Kasutaja avatar
viirusboy
Postitusi: 1042
Liitunud: 11 Mai 2009 22:56
Asukoht: Läänemaa

Re: Karpast ja düüsidest

Postitus Postitas viirusboy »

Joonis andis nimetuseks pneumaatiline sulgur
Moskvits - see on haigus, mida pole võimalik ravida. Peita saab ainult sümptomeid.
Urukoer
Postitusi: 760
Liitunud: 07 Juun 2011 22:26

Re: Karpast ja düüsidest

Postitus Postitas Urukoer »

Sellel asjal mitu otstarvet.
1.reguleerib tühikäigu pöördeid.
2.kui on peal ökonomaiser süsteem siis vaakumiga juhib sees olev klapp kütuse pealeandmist.
Mootoriga pidurdades sulgeb kütuse pealejooksu teatud pööreteni. Ehk siis püüab säästa kütust.
Süsteemi tööpõhimõte (küll vene keeles) on järgmisel lingil
http://www.bvl.com.ua/?id=site&content= ... ubrazd=286

Süsteemi lühikirjeldus;
vabastades gaasijala sulgub karburaatori küljes olev lüliti 2 ja annab impulsi elektrovaakum klapile 1 sulgeda kütuse pealeanne(sulgmine toimub vaakumi abil ja selles punase ringiga märgitud asjanduses). Süsteemil on vahel elektronplokk 6 ,mis siis jälgib ,et teatud pööretele vähenemisel jälle avaneks see klapp,et mootor ei seiskuks.
Viimati muutis Urukoer, 21 Veebr 2013 23:03, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
r384n3
Postitusi: 231
Liitunud: 02 Juul 2012 11:42
Asukoht: Läänemaa, Kiideva

Re: Karpast ja düüsidest

Postitus Postitas r384n3 »

Urukoer kirjutas:Sellel asjal mitu otstarvet.
1.reguleerib tühikäigu pöördeid.
2.kui on peal ökonomaiser süsteem siis vaakumiga juhib sees olev klapp kütuse pealeandmist.
Mootoriga pidurdades sulgeb kütuse pealejooksu teatud pööreteni. Ehk siis püüab säästa kütust.
Süsteemi tööpõhimõte (küll vene keeles) on järgmisel lingil
http://www.bvl.com.ua/?id=site&content= ... ubrazd=286

Süsteemi töö põhimõte järgmises;
vabastades gaasijala sulgub karburaatori küljes olev lüliti 2 ja annab impulsi elektrovaakum klapile sulgeda kütuse pealeanne(sulgmine toimub vaakumi abil). Süsteemil on vahel elektronplokk 6 ,mis siis jälgib ,et teatud pööretele vähenemisel jälle avaneks see klapp,et mootor ei seiskuks.
Selle karburaatori jaoks veel mingit elektronplokki vaja? :help
Audide lainel
Urukoer
Postitusi: 760
Liitunud: 07 Juun 2011 22:26

Re: Karpast ja düüsidest

Postitus Postitas Urukoer »

vaata selle vene lehel on märgitud numbriga 6.
AZLK asub aku juures ja IZ vist oli teiselpool lanzerooni peal.
ohh liskas sellele vaja veel juhtmeid ja seda elektron vaakumklappi.
Üldjuhul kas ta oli masinal peal või mitte.
enamustel ta juba nn väljalülitatud ringist ,kuna teadaolevalt vene lampidega elektroonika ei kestnud.
Ja kui ikka see elektroonika plokk 6 ei toimi siis süsteem sisuliselt lämmatab mootori.
selle asjanduse väljalülitamiseks tegelikult pole vaja muud kui anda vaakum peale sinna punase ringiga torusse. kõik jääb samamoodi toimima aga lihtsalt pole seda nn ekonoomika süsteemi peal
Vasta