Karpast ja düüsidest

Ei oska kolvirõngaid vahetada? Käigud ei lähe sisse?
Vasta
KarlR
Postitusi: 117
Liitunud: 22 Juul 2012 20:18
Asukoht: Kuressaare

Re: Karpast ja düüsidest

Postitus Postitas KarlR »

Mul tekkis selline küsimus, et kas K126 düüside mõõdud peaksid ühtima teiste karburaatorite möötudega? Endal olid nood numbrid nende peal oluliselt suuremad.
2x ИЖ-2125
1979 970 ABI
1980 312 AET
Urukoer
Postitusi: 760
Liitunud: 07 Juun 2011 22:26

Re: Karpast ja düüsidest

Postitus Postitas Urukoer »

ABI kirjutas:Mul tekkis selline küsimus, et kas K126 düüside mõõdud peaksid ühtima teiste karburaatorite möötudega? Endal olid nood numbrid nende peal oluliselt suuremad.

Et kas 126 ja DAAZ düüside mõõdud samad? Ei kindlasti mitte.
KarlR
Postitusi: 117
Liitunud: 22 Juul 2012 20:18
Asukoht: Kuressaare

Re: Karpast ja düüsidest

Postitus Postitas KarlR »

Mis K126 õhu ja kütuse düüside möödud võiks olla, et saada parajalt madal küttekulu ja norm kiirendus säiliks?
2x ИЖ-2125
1979 970 ABI
1980 312 AET
Kasutaja avatar
mario
Postitusi: 378
Liitunud: 01 Aug 2010 00:02
Asukoht: Tartu-Jõgeva 55608255

Re: Karpast ja düüsidest

Postitus Postitas mario »

sa saad ühe neist, aga mitte mõlemaid. :D
kui ma maale juhtun, võin oma 126 pealt vaadata, mis mul sees on. Sest trassikulu jäi sinna 7 kanti, kiirendus väga uimane ka polnud, hetkel kirjutan selle seismise arvele...
Kasutaja avatar
SanderV
Postitusi: 2240
Liitunud: 21 Dets 2009 01:55

Re: Karpast ja düüsidest

Postitus Postitas SanderV »

küsiks siis vähe lolli küsimuse, mida need küljepealsed düüsid teevad?
Kasutaja avatar
mario
Postitusi: 378
Liitunud: 01 Aug 2010 00:02
Asukoht: Tartu-Jõgeva 55608255

Re: Karpast ja düüsidest

Postitus Postitas mario »

tühikäigu ja ülemineku düüsid.
Kasutaja avatar
SanderV
Postitusi: 2240
Liitunud: 21 Dets 2009 01:55

Re: Karpast ja düüsidest

Postitus Postitas SanderV »

hakkasin mina 2140 karpat remontima ja tekkis paar küsimust... nimelt oleks vaja teada teise lööri otsa, ehk siis kuhu hoovastik kinni käib, selle järjekorda teada ja kuidas see vedru sinna käib... siis oleks vaja teada kas põhja ka kere vahele käib 2 tihendit ? sest rem komplektis kaasas vaid 1... ja kuidas pärast ühendada vaakumvoolik jagajasse... kummale ette panna pime ja mida regullib see toruga jublakas küljepeal mida saab keerata ja kuidas ta sätitud peaks olema..
Kasutaja avatar
tanello2
Postitusi: 415
Liitunud: 07 Okt 2012 01:40
Telefon: 56882279
Asukoht: Raplamaa
Kontakt:

Re: Karpast ja düüsidest

Postitus Postitas tanello2 »

ei hakanud uut teemat tegema.
Sain Azlk 412 1973 pealt karburaatori K126H aga sellel on tavalise K126H versioonile lisaks veel selline embleem:
Pilt

välisel vaatlusel leidsin ainult 2 erinevust : K126H "3" on ühele bensiini õhutusaugule hoopis2 auku.
ning lisaks on tooreklapi küljes mingisugused 2 miniklappi. (vasakpoolne on tavaline K126H Iz 412 peal.)
Pilt
K126H "3" altpoolt kaant:
Pilt
valge IZ412IE 1978 140MOC -taastub avariist
punane IZH 2715 1980 pirukas 450AHT
oranž IZ 412 1980 valmistub igapäevaseks liikluseks
mina müün/ostan/vahetan
Kasutaja avatar
moskiito
Postitusi: 2880
Liitunud: 01 Veebr 2009 21:21
Asukoht: virtsu

Re: Karpast ja düüsidest

Postitus Postitas moskiito »

see embleem tõestab et karpa auto enda oma kuna väljalaske aasta sama mis masinal ehk siis aasta 1973
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Kasutaja avatar
tanello2
Postitusi: 415
Liitunud: 07 Okt 2012 01:40
Telefon: 56882279
Asukoht: Raplamaa
Kontakt:

Re: Karpast ja düüsidest

Postitus Postitas tanello2 »

moskiito kirjutas:see embleem tõestab et karpa auto enda oma kuna väljalaske aasta sama mis masinal ehk siis aasta 1973
aga täht ja muud tähised? ma ise mõtlesin,et mingi K126H säästu versioon.
valge IZ412IE 1978 140MOC -taastub avariist
punane IZH 2715 1980 pirukas 450AHT
oranž IZ 412 1980 valmistub igapäevaseks liikluseks
mina müün/ostan/vahetan
Vasta