Azlk 2140 1977 Iz 412IE 1982 Matu

Kirjuta oma mossest ja kommenteeri teiste omasid
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:

Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt

Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.

NB! AINULT MOSSED!!!
Vasta
Kasutaja avatar
Martin2140
Postitusi: 286
Liitunud: 19 Mai 2018 20:11
Telefon: 58955917

Re: Azlk 2140 1977 Matu

Postitus Postitas Martin2140 »

Viskas juba kopa ette, et peeglitest midagi taha ei näe. Esialgu proovin panna lihtsalt 4w pirni kumbagi peeglisse. Eks ole näha kui hästi soojendab. Juhi pool on kokku pandud, homme vaja kunde pool valmis ehitada ja kokku panna. Kas keegi on muidu sellist asja proovinud? Siis kui isale ütlesin, mis valmistan, siis ta rääkis et sedasi on ennemgi tehtud vene masinatele peeglisoojendusi.
Ainult nõrganärviline kontrollib mootoris õli
Kasutaja avatar
sass
Postitusi: 913
Liitunud: 22 Veebr 2009 12:17
Asukoht: Tallinn/Kuressaare

Re: Azlk 2140 1977 Matu

Postitus Postitas sass »

Proovi leida kuskilt Motonetist või mujalt selline komplekt:

Pilt

Kui aega rohkem, telli Hiinast
Kasutaja avatar
Martin2140
Postitusi: 286
Liitunud: 19 Mai 2018 20:11
Telefon: 58955917

Re: Azlk 2140 1977 Matu

Postitus Postitas Martin2140 »

Mul juba pirnid peegli sees ja asi töötab. 4w pirnid, mis esialgu olid, jäid väheks ja ostsin 21w pirnid sisse. Küll aga suutsin teha väikesed mõrad peeglitesse 1 minutiga. Mis seal ikka. Siis vahetasin peegliklaasid oma vahel ära, et pragu oleks üleval pool, ja panin metall plaadi peegliklaaside taha, et soojendaks ühtlaselt. Nüüd tõesti -5kraadiga võttis normaalse kiirusega peeglid sulama ja ühtlaselt igalt poolt. Enam pragusid sisse ei löönud. Isegi võin öelda et soojeneb kiiremini kui ühel peugot'l millega olen sõitnud.
Ainult nõrganärviline kontrollib mootoris õli
Kasutaja avatar
Martin2140
Postitusi: 286
Liitunud: 19 Mai 2018 20:11
Telefon: 58955917

Re: Azlk 2140 1977 Matu

Postitus Postitas Martin2140 »

Sai hakkatud juba varakult uurima kuskohast õli lekkib tagasillast. Leke juba ajast kui ma ta sain ja leke nii suur et nädalaga saab täisnormist pool normi. Selle tõttu pole raatsinud sinna ka õli sisse osta. Lisanud olen õli ainult siis, kui pikemad sõidud ees. Sai siis vaadatud ja nagu tavaliselt ikka, eesmine simmer märg. Pole hullu, lihtne parandada. Aga lekkib ka kuskilt tagant poolt. Uurin, lasen brake cleanerit peale, no ei saa aru. Terve tagasilla tagumine ümbrus märg. Sai siis noaga sitta natuke maha kraabitud, kui järsku märkasin et mingisugust valget liimitaolist asja kraabin maha. Siis oli selge. Tagumine kauss, mille küljes on siis õlitäitmispunn, selle ühenduskoha vahelt tulebki seda õli. Huvitav kas tõesti suutis tehas sellist praaki teha, et keevitus ei jäänud üldsegist pidama. Oleks ta siis ühe kindla kohapealt, ei, terve selle keevitusosa vahelt tuleb, keegi on seda küll liimiga parandada proovinud, aga mitte edukalt.
Ainult nõrganärviline kontrollib mootoris õli
Kasutaja avatar
wax
Site Admin
Postitusi: 1715
Liitunud: 01 Veebr 2009 01:47
Telefon: 53414666
Asukoht: Linnuvabrik
Kontakt:

Re: Azlk 2140 1977 Matu

Postitus Postitas wax »

Viga käes, nüüd lihtne. Keevitusega korralikult ring peale, ja kestab igavesti :)
AZLK 412IE '74 - AZLK 434IE '75 - Iž 27151 - AZLK 2140 '78 - M402 '57
https://www.facebook.com/WaxGarage
Kasutaja avatar
Martin2140
Postitusi: 286
Liitunud: 19 Mai 2018 20:11
Telefon: 58955917

Re: Azlk 2140 1977 Matu

Postitus Postitas Martin2140 »

Miski pole igavene, aga oma silla eluaja peaks kestma.
Ainult nõrganärviline kontrollib mootoris õli
Kasutaja avatar
Martin2140
Postitusi: 286
Liitunud: 19 Mai 2018 20:11
Telefon: 58955917

Re: Azlk 2140 1977 Matu

Postitus Postitas Martin2140 »

Tervist! Kas kellegil on selline viga või oskab aimata mis on jamasti. Sooja mootoriga 20kraadise ja pluss ilmadega ei suuda bensupump bensu pumbata. Ütleme et seisab praegult 25 kraadiga parklas. Käin poes mingi 2min. Panen auto käima ja pump ei jõua alguses piisavat kogust peale pumbata. Peale 2 min seismist oli täpselt sedasi et karbuss hakkas sõidu ajal tühjaks saama, jäin autoga tee äärde seisma ja siis hakkas bensu piisavalt pumpama ja karbuss sai ise täis. Peale nõks pikemat seismist pean ise pumpama nõks aega. Jahedamate ilmadega seda probleemi pole. Täpselt nigu bensiin aurustub kütusefiltris ja pumpabgi ainult aure. Kuna kui käsitsi pumbata siis on aru saada et iga pumpamisega nõks pumpab aga liiga vähe. Ja siis mingi hetk hakkab normaalselt tulema. Nigu bensiin valguks torustikus tagasi. Pump on see talv uus ostetud lada tüüpi ja täpselt ära regullitud. Bena õli sees pole.
Ainult nõrganärviline kontrollib mootoris õli
Kasutaja avatar
Martin2140
Postitusi: 286
Liitunud: 19 Mai 2018 20:11
Telefon: 58955917

Re: Azlk 2140 1977 Matu

Postitus Postitas Martin2140 »

Vist leidsin ise lahenduse. Hetkel oli filtri väljundots madalamal kui sisendots. Aga kui ma panin sisendotsa väljundotsast madalamale siis hakkas kohe bena peale tõmbama ja probleem on kadunud. Siiski sooviks teada miks ta nii on?
Edit:
Siiski üks vooliku ühendus lekkis ja bensiin vajusgi tagasi. Nüüd sai pandud läbipaistvad voolikud koos uute klammeritega.
Ainult nõrganärviline kontrollib mootoris õli
Kasutaja avatar
stern100
Postitusi: 3333
Liitunud: 26 Juun 2009 09:27
Telefon: 56678989
Asukoht: Läänemaa, Palivere

Re: Azlk 2140 1977 Matu

Postitus Postitas stern100 »

Läbipaistvad? Ikka bensiini ja õlikindlad siis? Muidu need kohe surnud.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 4 x 412 , 2715, 426E, 2126 pluss palju doonoreid.

Kokku omanud 115 erinevat mosset.

Hoiame mosse rallikultuuri elus!


Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kasutaja avatar
Edel
Postitusi: 1664
Liitunud: 07 Veebr 2009 23:15
Asukoht: Jüri,Harjumaa
Kontakt:

Re: Azlk 2140 1977 Matu

Postitus Postitas Edel »

stern100 kirjutas:Läbipaistvad? Ikka bensiini ja õlikindlad siis? Muidu need kohe surnud.
Mossele peaks veel eriti hoolikalt voolikut valima, mida külge panna, seal pump voolikutega kõik mootori peal.
Vasta