Moskvich 408 Elite De Luxe 1968 Niki88

Kirjuta oma mossest ja kommenteeri teiste omasid
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:

Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt

Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.

NB! AINULT MOSSED!!!
Vasta
Kasutaja avatar
moskiito
Postitusi: 2880
Liitunud: 01 Veebr 2009 21:21
Asukoht: virtsu

Re: Moskvich 408 Elite De Luxe 1968 Niki88

Postitus Postitas moskiito »

ettevaatlikult nokitsedes tulebki maha. need mis seal keskel on, on liistu kinnitused, kui need maha saad tervelt siis tulevad liistud ka suht lihtsalt maha. Kuid seda ma ei mäleta, kas seda tüüpi tihenditel teisel pool nö. kumminööri oli sees või mitte. kui on seal sellinne asi olemas, siis võtta see muidug ennem maha.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Kasutaja avatar
Niki88
Postitusi: 121
Liitunud: 12 Veebr 2009 17:18
Kontakt:

Re: Moskvich 408 Elite De Luxe 1968 Niki88

Postitus Postitas Niki88 »

Pilt toomisest:
Pilt

Üks positiivne asi selle auto juures on see,et põhi ja küljekarbid on tegelikult kõvad ja keevitust ei vaja,tuleb vaid pindmine rooste maha kraapida...
Absolute beginner
Kasutaja avatar
Niki88
Postitusi: 121
Liitunud: 12 Veebr 2009 17:18
Kontakt:

Re: Moskvich 408 Elite De Luxe 1968 Niki88

Postitus Postitas Niki88 »

Täna käisin Garaazis,kakkusin esilaternad,stange,suunatuled ja iluvõre maha.Ega see esitiiva kättesaamine polegi nii lihtne kui arvasin,eriti veel siis kui 8st poldist 4(mitte tiival vaid eelnimetatud asjadel) on lootusetult kinni roostetanud,nendel tuli pead maha saagida relakaga.
Lisaks oli tohutu suur avastus,nimelt kuskilt sealt esipõlle vahelt kukkusid välja roostetanud veneaegsed näpitsad,kvaliteetne kraam,panin õlisse likku.
Vahepeal olen veel tagaklaasi maha kakkund ja vaatasin ka tagumisi rattakoopaid(salongis sees)
Tundus et neid oli keevitatud,vähe teistmoodi keevis oli seal,ning oli mingisuguse punase värviga üle tõmmatud,tundub asjalikult tehtud olema..
Pilte mul täna pakkuda pole,kuna UNUSTASIN fotoka koju.Ilma aparaadita pole ma juba 3 aastat kodunt lahkunud,täna oli esimene kord...
Absolute beginner
Kasutaja avatar
Edel
Postitusi: 1666
Liitunud: 07 Veebr 2009 23:15
Asukoht: Jüri,Harjumaa
Kontakt:

Re: Moskvich 408 Elite De Luxe 1968 Niki88

Postitus Postitas Edel »

Järgmine kord lähed siis teed pildid kohe ära. Huvitav oleks neid pilte näha.
Kasutaja avatar
Niki88
Postitusi: 121
Liitunud: 12 Veebr 2009 17:18
Kontakt:

Re: Moskvich 408 Elite De Luxe 1968 Niki88

Postitus Postitas Niki88 »

Niisiis Edri poolt nõutud pildid :lol
Rohkem pilte on siin: http://fotoalbum.ee/photos/Raudteehull/sets
Esipõlle ja tiiba kätte ei saanud,sellejaoks on vaja ratas alt ära võtta,pean omale palgapäeval korraliku tungraua muretsema,sigulli omaga ei saa...
Tööandaja tahtis siin palka langetada,meil oli väike "passiivne streik",nüüd hoopis peavad tagantjärgi maksma mingit osa palka,loodan et saan omale mingisuguse keevitus seadme muretseda siis..
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Absolute beginner
Kasutaja avatar
Edel
Postitusi: 1666
Liitunud: 07 Veebr 2009 23:15
Asukoht: Jüri,Harjumaa
Kontakt:

Re: Moskvich 408 Elite De Luxe 1968 Niki88

Postitus Postitas Edel »

Niki88 kirjutas:Niisiis Edri poolt nõutud pildid :lol
Rohkem pilte on siin: http://fotoalbum.ee/photos/Raudteehull/sets
Esipõlle ja tiiba kätte ei saanud,sellejaoks on vaja ratas alt ära võtta,pean omale palgapäeval korraliku tungraua muretsema,sigulli omaga ei saa...
Tööandaja tahtis siin palka langetada,meil oli väike "passiivne streik",nüüd hoopis peavad tagantjärgi maksma mingit osa palka,loodan et saan omale mingisuguse keevitus seadme muretseda siis..
Tegemist jagub kõvasti,kere on päris mädanenud. Ma ei tea mitmest kohast 408 tiib kinnitatud on aga 2140-l on ülalt mootoriruumist,alt esipõlle küljes,vist ka tiivakoopa seest ja salongist. Sammuti peaksid ka tihendid eri detailide vahel olema. Tiiva mahanokkimine ja tagasipanek on päris paras töö,olen selle läbi teinud.
Mosse originaal tungrauakohad on head seni kuni kere kestab aga muidu parasjagu õnnetused. Tungraud tasub selline muretseda http://www.ehitusmaailm.ee/cat/31/128/1755/ Sellega saab vajaduse korral ka sillatala alt tõsta. Ziguli tungrauda jah mosse juures kasutada ei saa.
Mul muidu on olemas mosse mehhaaniline originaaltungraud.
Keevitus on päris kallis asi ja igasugune ka ei sobi auto kere keevitamiseks. Olen kuulnud,et Kemppi keevitus pidi parim olema. Arvamused?
Kasutaja avatar
MAZ
Postitusi: 1505
Liitunud: 02 Veebr 2009 17:05
Telefon: 53840257
Asukoht: Tartumaa
Kontakt:

Re: Moskvich 408 Elite De Luxe 1968 Niki88

Postitus Postitas MAZ »

Seda autot vaadates süveneb minus hirm selle ees mis üllatused minu enda masinast veel välja tulema hakkavad kui see laiali lammutada :uhoh
Kuid minu arust on see tehtav masin.
Esmalt peaks kere saama korda ehk siis keevitada ja värvida ja see järel tuleks konsentreerida
puuduvatele originaal osadele!
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Kasutaja avatar
Jossu
Postitusi: 307
Liitunud: 02 Veebr 2009 16:10
Asukoht: Tartu/ Saaremaa

Re: Moskvich 408 Elite De Luxe 1968 Niki88

Postitus Postitas Jossu »

Ohh, ei maksa ennast heidutada lasta. Pole siin suurt hullu midagi, kõik on lihtsa vaevaga taastatav. Kordades hullemaid asjugi korda tehtud.
Jõudu ja kannatust!
Pukseerimishaagise e Konna rent
Kasutaja avatar
kaupov
Postitusi: 61
Liitunud: 06 Veebr 2009 10:51
Asukoht: Tallinn

Re: Moskvich 408 Elite De Luxe 1968 Niki88

Postitus Postitas kaupov »

Edel kirjutas:Tungraud tasub selline muretseda http://www.ehitusmaailm.ee/cat/31/128/1755/ Sellega saab vajaduse korral ka sillatala alt tõsta.
Mõned kümned kroonid juurde ja saab juba väiksemat sorti hüdrotungraua, millega palju mugavam opereerida ;)
Kasutaja avatar
Niki88
Postitusi: 121
Liitunud: 12 Veebr 2009 17:18
Kontakt:

Re: Moskvich 408 Elite De Luxe 1968 Niki88

Postitus Postitas Niki88 »

Edel kirjutas: Ma ei tea mitmest kohast 408 tiib kinnitatud on aga 2140-l on ülalt mootoriruumist,alt esipõlle küljes,vist ka tiivakoopa seest ja salongist.
Tundus et ka ukse juurest on kinni...
Absolute beginner
Vasta