MAZ ex.IZ 2715, AZLK 2140 1981

Kirjuta oma mossest ja kommenteeri teiste omasid
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:

Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt

Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.

NB! AINULT MOSSED!!!
Vasta
Kasutaja avatar
MAZ
Postitusi: 1505
Liitunud: 02 Veebr 2009 17:05
Telefon: 53840257
Asukoht: Tartumaa
Kontakt:

Re: IZH 2715-01 1985 MAZ

Postitus Postitas MAZ »

Võimalus on,et harjad on kinni aga ennem tablett toimis ja peale seda remonti hakkas see jama pihta.
Ega siin variante rohkem pole,kas tablett sai viga või siis on harjad viltu sees. Juhtmetosad said puhastatud ja midagi ei muutunud. Kuna aga ennem remonti ka laadimine kõikus tugevalt,kui tuled peal olid siis ehk andiski tablett otsad. Sellisel juhul hea,et see juhtus kodu hoovis,mitte kusagil keset teed,pärapõrgus.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Kasutaja avatar
MAZ
Postitusi: 1505
Liitunud: 02 Veebr 2009 17:05
Telefon: 53840257
Asukoht: Tartumaa
Kontakt:

Re: IZH 2715-01 1985 MAZ

Postitus Postitas MAZ »

Kuna ilm oli täna väljas remontimiseks väga sant, tegelesin vaid laadimise küsimusega. Kuid enne veel pidin otsima läbi oma varud,et leida teine tablett. Olles selle leidnud,võtsin selle ettevaatlukult lahti ja märkisin markeriga ära, koha kuhupoole peavad klemmid olema suunatud. Aga oh üllatust teine tablett oli juba,miski asjapulga poolt lappimises olnud.
Pilt
Ilmelt on see tablett samamoodi poolpidune, kui sellist jootmis tehnikat juba kasutatud on.
Võrdluseks siis minu generaatorist tulnud tablettiga:
Pilt
Panin siis kogu kupatuse kokku,paremate harjadega mõistagi,sest teise tabletti harjad olid väga viletsad. Ja asetasin generaatorile peale peale,kõik see mängu.
Tundub,et võrreldes eelmise tablettiga asi paranes aga mitte just väga palju. Tühikäigul täistuledega on selline laadimis vool.
Pilt
Igatahes tuled ei vilkunud ega virvendanud imelikult, laadimine püsis enam vähem selline nagu fotol näidatud.
Pilt
Ainult ilma tuledeta oli nõrgalt plussis. Hetkel jääb see tablett peale,kuna paremat asendust ei ole.
Samuti kahtlustan,et tablett markeeringuga Я112A,sellel poolpidusel aga Я112B. Kahtlustan,et see mängib ka rolli antud vooluahelas.
Seega oleks nüüd suur palve,kui kellegil on olemas toimiv tablett markeeringuga Я112A,siis oleksin väga tänulik selle eest. :help

Ja viimaks,kuid mitte vähem oluliseks leiuks täna oli ,minu vanaisast jäänud jootekolvi taasleidmine, see asi on juba kadunud olnud oma 10.a ja nüüd tuli välja :hail aga jah muud asjad nagu kampol,saltser jt lisa asjad on lootusetult vist kadunud või ära visatud.
Pilt
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Kasutaja avatar
marko
Postitusi: 520
Liitunud: 02 Veebr 2009 20:16
Asukoht: Tartu

Re: IZH 2715-01 1985 MAZ

Postitus Postitas marko »

Mõõda testriga pinge ära siis kindel kas asi laeb.Praegu tundub,et asi peaks toimima.Ilma koormuseta tühikäigul täis aku korral püsibki näiduk nulli ligidal.
AZLK 2140 78a,AZLK 2140 76a,2xAZLK 2137 84a,izh412
Kasutaja avatar
MAZ
Postitusi: 1505
Liitunud: 02 Veebr 2009 17:05
Telefon: 53840257
Asukoht: Tartumaa
Kontakt:

Re: IZH 2715-01 1985 MAZ

Postitus Postitas MAZ »

Minu enda tester on kadunud lootusetult nagu ka komplekt,kuus kant võtmeid. Peab sõbralt seda laenama.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Kasutaja avatar
stern100
Postitusi: 3333
Liitunud: 26 Juun 2009 09:27
Telefon: 56678989
Asukoht: Läänemaa, Palivere

Re: IZH 2715-01 1985 MAZ

Postitus Postitas stern100 »

marko kirjutas:Mõõda testriga pinge ära siis kindel kas asi laeb.Praegu tundub,et asi peaks toimima.Ilma koormuseta tühikäigul täis aku korral püsibki näiduk nulli ligidal.
Ka maantee sõidu ajal püsib seier nulli ligidal kui aku täis. Isegi täistuledega. Endal on nii et kui panna peale lisatuled, kõik 4 tk, tekib nn alalaadimine, siis kisub seieri +10 peale kohe. Nelja lisakaga ei saa korraga üle poole tunni sõita :D
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 4 x 412 , 2715, 426E, 2126 pluss palju doonoreid.

Kokku omanud 115 erinevat mosset.

Hoiame mosse rallikultuuri elus!


Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kasutaja avatar
SanderV
Postitusi: 2240
Liitunud: 21 Dets 2009 01:55

Re: IZH 2715-01 1985 MAZ

Postitus Postitas SanderV »

kui alalaadimine peaks ikka ampermeeter miinust näitama.. kindel et klemmid vahetusse pole läinud?
Kasutaja avatar
stern100
Postitusi: 3333
Liitunud: 26 Juun 2009 09:27
Telefon: 56678989
Asukoht: Läänemaa, Palivere

Re: IZH 2715-01 1985 MAZ

Postitus Postitas stern100 »

SanderV kirjutas:kui alalaadimine peaks ikka ampermeeter miinust näitama.. kindel et klemmid vahetusse pole läinud?
Kõik peaks nagu õigesti olema. Multimeetriga aku pealt mõõtes näitas tühikäigul täistulede ja lisakatega mingi 12 volti. Ampermeeter näitas +10. Kuid jätame OT sinnapaika.

MAZ kellade järgi peaks nüüd laadimisega korras olema igatahes.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 4 x 412 , 2715, 426E, 2126 pluss palju doonoreid.

Kokku omanud 115 erinevat mosset.

Hoiame mosse rallikultuuri elus!


Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kasutaja avatar
MAZ
Postitusi: 1505
Liitunud: 02 Veebr 2009 17:05
Telefon: 53840257
Asukoht: Tartumaa
Kontakt:

Re: IZH 2715-01 1985 MAZ

Postitus Postitas MAZ »

Ega ennem päris täit õigust ei saagi,kui testriga asi üle mõõdetud. Nagu nii on vaja veel tahhomeeter ja raadio panne elektrisüsteemi.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Kasutaja avatar
SanderV
Postitusi: 2240
Liitunud: 21 Dets 2009 01:55

Re: IZH 2715-01 1985 MAZ

Postitus Postitas SanderV »

stern.. ampermeeter näitab ikkagi voolu liikumist aku suhtes.. kui akule ei tule piisavalt laadimisvoolu.. et aku pealt töötavad asjad, siis peaks ikka ampermeeter minu andmete kohaselt näitama - voolu
Kasutaja avatar
partnermosse
Postitusi: 1580
Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
Telefon: 58550555
Asukoht: Tallinn

Re: IZH 2715-01 1985 MAZ

Postitus Postitas partnermosse »

Voltmeeter vahele ja siis on näha kas laeb või ei lae (genekarihma suhtes sõidu ajal hea vaadata kui rihm ribadeks , siis voltmeeter kohe nullis kah) :)
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks :lol
Vasta