MAZ ex.IZ 2715, AZLK 2140 1981

Kirjuta oma mossest ja kommenteeri teiste omasid
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:

Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt

Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.

NB! AINULT MOSSED!!!
Vasta
Kasutaja avatar
Seenior
Postitusi: 637
Liitunud: 18 Apr 2009 15:20
Asukoht: Lavassaare

Re: IZH 2715-01 1985 MAZ

Postitus Postitas Seenior »

Seda pumba ja karpa vahelist voolikut soovitan kõigil hoolega kontrollida,kuna see on surve all,ülejäänud pikas voolikus - torus on hõrendus ja pole nii suurt ohtu intensiivseks lekkeks.
Kasutaja avatar
SanderV
Postitusi: 2240
Liitunud: 21 Dets 2009 01:55

Re: IZH 2715-01 1985 MAZ

Postitus Postitas SanderV »

ega seal nii suur surve ka pole.
Kasutaja avatar
Seenior
Postitusi: 637
Liitunud: 18 Apr 2009 15:20
Asukoht: Lavassaare

Re: IZH 2715-01 1985 MAZ

Postitus Postitas Seenior »

Sellest survest piisab,et kuuma mootori peal hetkega korralik tulekahi tekiks.Parem ikka karta kui kahetseda.
Kasutaja avatar
MAZ
Postitusi: 1505
Liitunud: 02 Veebr 2009 17:05
Telefon: 53840257
Asukoht: Tartumaa
Kontakt:

Re: IZH 2715-01 1985 MAZ

Postitus Postitas MAZ »

Foto raadiost ja auto hetke seisust.
Pilt
Pilt
Vahepeal on kerkinud selline probleem,et rohkem rahvast tahaks mossega kaasa sõita aga kuna mul kastis,istekohtasid pole ettenähtud siis ei saa ma rohkem kui ühe kaasreisija peale võtta. Tuleb kas teine sedaan kerega mosse kõrvale osta või hakata küpsenud klappide ja mäda küljekarbiga M408 elustama.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Kasutaja avatar
MAZ
Postitusi: 1505
Liitunud: 02 Veebr 2009 17:05
Telefon: 53840257
Asukoht: Tartumaa
Kontakt:

Re: IZH 2715-01 1985 MAZ

Postitus Postitas MAZ »

Pean alustama sellest,et viimasel ajal on juhtunud üsna veidraid asju. Esimene siis selline,et roolikarbi poldid olid lahti loksunud? Kuidas see võimalik saab olla ei oska kohe vastata. Märkasin seda viga alles siis kui tundsin,et roolist käib kahtlane loks läbi. Rooli edasi tagasi liigutades selgus,et karbi pealmised poldid puhta lahti. ???
Lisaks on mul otsad andnud ka pendelhoob,mis juba sõites ja rooli keerates annab märku,et vaja on uus osta. Sellele võib lisada ka amordid ja ühe kardaani risti. Ülevaatluseni on veel julgelt 2 kuud aega,kuid teatud ettevalmistused tuleb juba ära teha. Ning ehk isegi varem alustada remondiga.

Täna siis suutsin mingi valemiga korjata põldude vaheliselt teelt, ühe kivi karterikaitsemesse,mille tagajärjel see ripnema jäi. Müstikat pole siin miskit aga millest ma aru ei saa on see,et kuidas ma panin nii väiksed seibid poldi alla,mis võimaldasid kaitsmel ära kukkumist? Tavaliselt selliseid rumalusi ma ei tee aga ilmselt keegi tuli mind segama selle karteri kaitsme paigaldamisel või unistasin ise miskit ära,et selline viga üldse sisse tulla sai. Kuid meeldiv seda karterikaitsed panna tagasi pole,eriti kui kanal puudub. Kuna silla talal ei ole kinnitusi selle karterikaitsme tarbeks tuleb hetkel piirduda vaid 2 poldise kinnitusega.
Õnneks säästis see kaitse hullemast,sest kivi oli ka esipõlle riivanud ja seda veidi kortsutanud. Kuna rohi oli kõrge siis ei olnud seda eset ka aknast näha.

Kuid pole head ilma halvata. Olles oma ühel pikemal väljasõidul Kodijärve kanti(asub Pangodi lähedal Tartumaal) sattusin autoga peatust tegema. Kui kohalik taluperemees ligi astus ja küsis,et kas ma ei sooviks endale kallutus raudasid. Vaatasin asja üle ja tegime kauba ära. Rauad on universaalsed ja neid saab kasutata peaaegu kõigil vene autodel v.a volga,mille jaoks tuleb eraldi plaat teha.
Sellist üllatust poleks küll osanud oodata. :auto
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Kasutaja avatar
MAZ
Postitusi: 1505
Liitunud: 02 Veebr 2009 17:05
Telefon: 53840257
Asukoht: Tartumaa
Kontakt:

Re: IZH 2715-01 1985 MAZ

Postitus Postitas MAZ »

Täna tuli tunnistada,et lagunemine ja korralagedus(teaduslikumalt siis entroopia) on paratamatud nähtused.
Moskvichi puhul otsustas täna koostöö lõpetada antenn,millel osad lülid, lihtsalt välja otsustasid tulla ja enam sisse tagasi ei lähe. Ilmselt selletõttu on levi ka olnud selline kehva võitu.
Lisaks hakkab varsti otsasid andma suunatulede relee,mis vilgub kord kiiremini ja kord aeglasemalt.

Jama on ka roolikarbiga tekkinud,millelt ei saa välja loksu. Proovisin reguleerida seda aga tulemust ei andnud, loksumine on ikka sees ja tundub,et aina hullemaks läheb. Mingi vana roolikarp on mul ka aga see jälle poob ühe koha peal kinni end. Ühe korra üritan veel reguleerida roolikarpi ja kui siis ka loksust ei saa lahti tuleb tunnistada,et see roolikarp on omadega õhtul.

Juhiiste muutub ka järjest hullemaks, varsti vajun juba läbi istme,kuna vedrud hakkavad ka all juba lahti tulema. :uhoh Kui tuttav suudab miskit organiseerida saan uued istmed sisse,kui ei siis peab vist puupaku alla panema istumiseks :lol

Kuid tegin ka ühe hea asja ja pesin ära õlikorgi sisu, mis oli ikka omajagu sodi sisse korjanud. Nüüd pole ohtu,et sealt otsast gaasid läbi ei käiks.

Lootsin,et minu auto ei muutu selliseks peldikuks nagu mõned kohalike Ziguliid aga praegu paistab,et sammun kindlalt sinna suunas,sest auto muutub minu silmis järjest koledamaks. :uhoh
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Kasutaja avatar
stern100
Postitusi: 3333
Liitunud: 26 Juun 2009 09:27
Telefon: 56678989
Asukoht: Läänemaa, Palivere

Re: IZH 2715-01 1985 MAZ

Postitus Postitas stern100 »

Suunatulerelee on minul näiteks ammu vastavalt voolu tarbimisele kõikunud, kuid saba pole ta siiski andnud :)
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.

Kokku omanud 120 erinevat mosset.

Hoiame mosse rallikultuuri elus!


Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kasutaja avatar
MAZ
Postitusi: 1505
Liitunud: 02 Veebr 2009 17:05
Telefon: 53840257
Asukoht: Tartumaa
Kontakt:

Re: IZH 2715-01 1985 MAZ

Postitus Postitas MAZ »

Huvitav varem pole sellist vilkumise sageduse muutust olnud,kuid tegu on õnneks sellise osaga,mille vahetamine poleks väga keeruline.
Mingi jama on ka vasakpoolse supportiga,mis ei taha enam koostööd teha ??? Ma ei mõista,kas siis kolvid jäid kinni või on siis miskit muud? Üldiselt kui nüüd Sterni kogemustele toetuda,siis ega vanast supportist eriti elulooma ei saa eriti kui tööpinnad kahjustunud ja kolvid lõplikult kinni.
Imelik on see,et möödunud aastal töötas aga see aasta töötab üks pool vaid osaliselt,seda on ka ketta pealt näha. Parempoolne on igasugu roostest puhas samas,kui vasakpoolne on klotsidega vaevu vastu puutunud.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Kasutaja avatar
moskiito
Postitusi: 2880
Liitunud: 01 Veebr 2009 21:21
Asukoht: virtsu

Re: IZH 2715-01 1985 MAZ

Postitus Postitas moskiito »

[quote="MAZ]Imelik on see,et möödunud aastal töötas aga see aasta töötab üks pool vaid osaliselt,seda on ka ketta pealt näha. Parempoolne on igasugu roostest puhas samas,kui vasakpoolne on klotsidega vaevu vastu puutunud.[/quote]
siin aitab see kui võttad klotsi vahelt välja, sealt kus kinni on, ja lased kellegil pidurit vajutada. Kui kolb tuleb välja, siis saab elulooma, aga kui pead selleks suppordi maha võtma et kolbi kätte saada, siis pead kuskilt paremad kolvid sisse muretsema, millel tööpind ei oleks rikkutud. Aga kui tulevad välja siis liiguta neid mõned korrad sisse välja ja peaks asi korras olema. PM nii kaua kuni pole lekkima hakkanud, pole ka laiali vaja kiskuda.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Kasutaja avatar
marko
Postitusi: 520
Liitunud: 02 Veebr 2009 20:16
Asukoht: Tartu

Re: IZH 2715-01 1985 MAZ

Postitus Postitas marko »

Mõni kord kui väga kinni ei ole aitab ka lihtsalt paar tugevamat pidurdust :D
AZLK 2140 78a,AZLK 2140 76a,2xAZLK 2137 84a,izh412
Vasta