IŽ-412 IE 1989 Partnermosse

Kirjuta oma mossest ja kommenteeri teiste omasid
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:

Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt

Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.

NB! AINULT MOSSED!!!
Vasta
Kasutaja avatar
partnermosse
Postitusi: 1580
Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
Telefon: 58550555
Asukoht: Tallinn

Re: IŽ-412 IE 1989 Partnermosse

Postitus Postitas partnermosse »

Sai vahepeal ka piiri taga käidud ja nagu aamen kirikus nii ka mina külastasin poodi kus mossedele varuosi saab ning tõin ära õlifiltri ülemineku, mis mossele ka kevadel külge läheb... :)
Samas kui keegi teadjam on, et mis mõõtu poltidega see asjandus kinnitatakse, siis ootan infot ja kindlasti on sellisele asjandusele mõeldud ka tihend vahele. Millest teha ja kui paks võib või peaks tihend olema? Juhul kui kellegil olemas ja mõni tihend üle, siis võib pakkuda :)
Pilt
Pilt
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks :lol
Kasutaja avatar
stern100
Postitusi: 3333
Liitunud: 26 Juun 2009 09:27
Telefon: 56678989
Asukoht: Läänemaa, Palivere

Re: IŽ-412 IE 1989 Partnermosse

Postitus Postitas stern100 »

Tihend mootoritihendite komplektis olemas ning poltideks sisekuuskantpeaga m8, pikkust täpselt ei mäleta. Lühemapoolsed. Originaal tikkpoldid tuli eemaldada(vähemalt need sisemised ja see üks pikk).
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 4 x 412 , 2715, 426E, 2126 pluss palju doonoreid.

Kokku omanud 115 erinevat mosset.

Hoiame mosse rallikultuuri elus!


Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kasutaja avatar
partnermosse
Postitusi: 1580
Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
Telefon: 58550555
Asukoht: Tallinn

Re: IŽ-412 IE 1989 Partnermosse

Postitus Postitas partnermosse »

stern100 kirjutas:Tihend mootoritihendite komplektis olemas ning poltideks sisekuuskantpeaga m8, pikkust täpselt ei mäleta. Lühemapoolsed. Originaal tikkpoldid tuli eemaldada(vähemalt need sisemised ja see üks pikk).
Tänud ! Ise ei osand vaadata tihendi komplekti kuna see veel kiles :lol ja teiste tihendite vahelt nüüd paistis olema jah kui väheke raputasin :beer
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks :lol
Kasutaja avatar
Muhulane
Postitusi: 686
Liitunud: 04 Aug 2014 17:48
Telefon: 5108714
Asukoht: Muhu saar

Re: IŽ-412 IE 1989 Partnermosse

Postitus Postitas Muhulane »

Ja tikkpoltide väljakeeramisel võib ka ebameeldivaid üllatusi esineda. Pooleksminemise seisukohalt. Läbielatud koledus. Kui kasutad madalat õlifiltrit,siis tühikäigul on õlisurve nõrk. Kõrgemat filtrit ei ole jõudnud katsetada,enne müüsin auto maha.
Ikkagi inimene.
Mis sest,et muhulane :)
Kasutaja avatar
Martin2140
Postitusi: 286
Liitunud: 19 Mai 2018 20:11
Telefon: 58955917

Re: IŽ-412 IE 1989 Partnermosse

Postitus Postitas Martin2140 »

Kui madal ta siis on. Enda mosul külmast peast on 3bari ringis, soojast peast sõites on 2 bari juures, ja tühikäigul läheb tsipa alla 1bari. Surve tuli ei ole veel muidugist põlema läinud, nii et vist liiga madal ei ole.
Ainult nõrganärviline kontrollib mootoris õli
Kasutaja avatar
Muhulane
Postitusi: 686
Liitunud: 04 Aug 2014 17:48
Telefon: 5108714
Asukoht: Muhu saar

Re: IŽ-412 IE 1989 Partnermosse

Postitus Postitas Muhulane »

Mis õli kasutad? Mina kasutasin 5W-40 Mobil Rally 3000. Ja,kui vesi soojaks läks,siis hakkas õlituluke tühikäigul põlema. Hiljem,kui originaalkorpus koos filtriga tagasi sai pandud,siis tuluke põlema ei hakanud.
Ikkagi inimene.
Mis sest,et muhulane :)
Kasutaja avatar
stern100
Postitusi: 3333
Liitunud: 26 Juun 2009 09:27
Telefon: 56678989
Asukoht: Läänemaa, Palivere

Re: IŽ-412 IE 1989 Partnermosse

Postitus Postitas stern100 »

Ei ole mingeid muresi madala filtriga rallikal old. Õli muidugi 5-50/10-60. Kasutage korralikke filtreid!
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 4 x 412 , 2715, 426E, 2126 pluss palju doonoreid.

Kokku omanud 115 erinevat mosset.

Hoiame mosse rallikultuuri elus!


Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kasutaja avatar
Martin2140
Postitusi: 286
Liitunud: 19 Mai 2018 20:11
Telefon: 58955917

Re: IŽ-412 IE 1989 Partnermosse

Postitus Postitas Martin2140 »

Kasutan mingit wolf 5w-40
Ainult nõrganärviline kontrollib mootoris õli
Kasutaja avatar
partnermosse
Postitusi: 1580
Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
Telefon: 58550555
Asukoht: Tallinn

Re: IŽ-412 IE 1989 Partnermosse

Postitus Postitas partnermosse »

Muhulane kirjutas:Ja tikkpoltide väljakeeramisel võib ka ebameeldivaid üllatusi esineda. Pooleksminemise seisukohalt. Läbielatud koledus. Kui kasutad madalat õlifiltrit,siis tühikäigul on õlisurve nõrk. Kõrgemat filtrit ei ole jõudnud katsetada,enne müüsin auto maha.
Kas reduktsiooniklapist rõhku ei saanud juurde keerata ?
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks :lol
Kasutaja avatar
Muhulane
Postitusi: 686
Liitunud: 04 Aug 2014 17:48
Telefon: 5108714
Asukoht: Muhu saar

Re: IŽ-412 IE 1989 Partnermosse

Postitus Postitas Muhulane »

partnermosse kirjutas:
Muhulane kirjutas:Ja tikkpoltide väljakeeramisel võib ka ebameeldivaid üllatusi esineda. Pooleksminemise seisukohalt. Läbielatud koledus. Kui kasutad madalat õlifiltrit,siis tühikäigul on õlisurve nõrk. Kõrgemat filtrit ei ole jõudnud katsetada,enne müüsin auto maha.
Kas reduktsiooniklapist rõhku ei saanud juurde keerata ?
Proovisin aga resultaati polnud. Mu oma teemas oli sellest juttu ka minu mäletamist mööda.
Ikkagi inimene.
Mis sest,et muhulane :)
Vasta