AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.108

Kirjuta oma mossest ja kommenteeri teiste omasid
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:

Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt

Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.

NB! AINULT MOSSED!!!
Vasta
Kasutaja avatar
stern100
Postitusi: 3333
Liitunud: 26 Juun 2009 09:27
Telefon: 56678989
Asukoht: Läänemaa, Palivere

Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1

Postitus Postitas stern100 »

Velgedega ei koti sind keegi, kui pole "isevalmistatud". Mul ju helerohelisel all 14x8" mangelsid, ülevaatusel kiideti vaid ilusaid velgesi takka ja kurdeti et suts madal on selle kanalirenni jaoks :D
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 4 x 412 , 2715, 426E, 2126 pluss palju doonoreid.

Kokku omanud 115 erinevat mosset.

Hoiame mosse rallikultuuri elus!


Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kasutaja avatar
Seenior
Postitusi: 637
Liitunud: 18 Apr 2009 15:20
Asukoht: Lavassaare

Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1

Postitus Postitas Seenior »

stern100 kirjutas:Velgedega ei koti sind keegi, kui pole "isevalmistatud". Mul ju helerohelisel all 14x8" mangelsid, ülevaatusel kiideti vaid ilusaid velgesi takka ja kurdeti et suts madal on selle kanalirenni jaoks :D
Velgedega ei koti aga rehvide pärast võib mõni agaram mundrimees su erakorralisele ülevaatusele saata,sest passi järgi peavad 165R13 mõõduga rehvid olema.
Kasutaja avatar
stern100
Postitusi: 3333
Liitunud: 26 Juun 2009 09:27
Telefon: 56678989
Asukoht: Läänemaa, Palivere

Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1

Postitus Postitas stern100 »

Seenior kirjutas:
stern100 kirjutas:Velgedega ei koti sind keegi, kui pole "isevalmistatud". Mul ju helerohelisel all 14x8" mangelsid, ülevaatusel kiideti vaid ilusaid velgesi takka ja kurdeti et suts madal on selle kanalirenni jaoks :D
Velgedega ei koti aga rehvide pärast võib mõni agaram mundrimees su erakorralisele ülevaatusele saata,sest passi järgi peavad 165R13 mõõduga rehvid olema.
Juhul kui sul on passis rehvimõõt! Minu autodes ainsana kastikal on see märgitud, teistel ei ole. Ja pole keegi kuskil veel kobisenud, mingu mukile oma 165-80 rehvidega :D Niigi peab kastikaga maksma ülevaatusel rohkem, praamipilet kallim jne...
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 4 x 412 , 2715, 426E, 2126 pluss palju doonoreid.

Kokku omanud 115 erinevat mosset.

Hoiame mosse rallikultuuri elus!


Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kasutaja avatar
TALUPOEG TALUJA
Postitusi: 1192
Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
Telefon: 56 95 60 13
Asukoht: Viljandimaa

Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1

Postitus Postitas TALUPOEG TALUJA »

Passis rehvimõõtu pole. Iseasi kui hakatakse nõudma,et valmistajatehasest on tulnud 13 tolliste veljedega ja selliste rehvidega. Ja polegi nendest uutest seadustest kasu...
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....:D
Kasutaja avatar
wax
Site Admin
Postitusi: 1715
Liitunud: 01 Veebr 2009 01:47
Telefon: 53414666
Asukoht: Linnuvabrik
Kontakt:

Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1

Postitus Postitas wax »

Passis ei peagi olema. Mnt.ee-sse sisse logides näete oma auto rehvimõõte. Ka üv vennad vaatavad sealt, mitte passist. Stern pole ilmselt viimase poole aasta jooksul üv-l käinud. Sügisest saadik saad kordusülevaatuse isegi selle eest kui sul lubatud 185/65 asemel 185/60 all on.
AZLK 412IE '74 - AZLK 434IE '75 - Iž 27151 - AZLK 2140 '78 - M402 '57
https://www.facebook.com/WaxGarage
Kasutaja avatar
stern100
Postitusi: 3333
Liitunud: 26 Juun 2009 09:27
Telefon: 56678989
Asukoht: Läänemaa, Palivere

Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1

Postitus Postitas stern100 »

Kusjuures olen käind küll. Ees oli 165/80 tava veljega, taga oli 175/70 laia veljega. Korduva sain mittetoimiva signaali pärast. Tegin selle korda ja valmis :) Aga muidugi kui nad seda pärima hakkavad teinekord, no mida pe..... Tahaks näha et kõik tuuningvennad oma suured rattad ära vahetavad.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 4 x 412 , 2715, 426E, 2126 pluss palju doonoreid.

Kokku omanud 115 erinevat mosset.

Hoiame mosse rallikultuuri elus!


Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kasutaja avatar
Edel
Postitusi: 1664
Liitunud: 07 Veebr 2009 23:15
Asukoht: Jüri,Harjumaa
Kontakt:

Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1

Postitus Postitas Edel »

Usun, et Vene autol originaal velje korral vaevalt nad rehvimõõtu nüüd näpuga järge ajama hakkavad. Eelmine aasta septembris käisin VAZ 2102-ga ülevaatusel, ei vaadanud keegi neid rehve ligemalt. Eks tänavu saab näha, mis ütlevad, kui Mossele 155/80 ette panen...
Kasutaja avatar
TALUPOEG TALUJA
Postitusi: 1192
Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
Telefon: 56 95 60 13
Asukoht: Viljandimaa

Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1

Postitus Postitas TALUPOEG TALUJA »

Edel kirjutas:Usun, et Vene autol originaal velje korral vaevalt nad rehvimõõtu nüüd näpuga järge ajama hakkavad. Eelmine aasta septembris käisin VAZ 2102-ga ülevaatusel, ei vaadanud keegi neid rehve ligemalt. Eks tänavu saab näha, mis ütlevad, kui Mossele 155/80 ette panen...
Mida rohkem aega edasi läheb, seda vähem nendest vanadest asjadest teatakse.... :D
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....:D
Kasutaja avatar
TALUPOEG TALUJA
Postitusi: 1192
Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
Telefon: 56 95 60 13
Asukoht: Viljandimaa

Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1

Postitus Postitas TALUPOEG TALUJA »

Õhtust!

Eila sain siis uuesti tule torusse. Üleeila pingutasin plokikaant ja jätsin asja ööseks pooleli. Järgmine hommiku proovisin veel üle pingutada. Oli täitsa tore mõte. Tihend oli järgi andnud ja sai veel üle pingutatud. Mootor läks päris hästi ilma plokki soojendamata käima. Pisut on hääl käre aga süütenurka saan veel sättida. Eelmine kord enne kaane remonti sai vist keeratud siia-sinna,ei teadnud ju täpselt mis viga,suits üleval. Mootor töötab nüüd hulga ühtlasemalt.
Vaatasin oma varud üle,plokikaanetihendit rohkem varuks pole. Nüüd jälle vaja üks tagavaraks hankida. Eks näis nüüd mis edasi. Esialgu katsun lühemaid otsi teha kodu ümber. Teed on üsna kehvad ja Mosse jaoks nagu loodud... sõida aga muudkui üle aukude. Pisut jäin hiljaks,teised juba ammu logistavad mööda auke.
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....:D
Kasutaja avatar
TALUPOEG TALUJA
Postitusi: 1192
Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
Telefon: 56 95 60 13
Asukoht: Viljandimaa

Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1

Postitus Postitas TALUPOEG TALUJA »

Tere!

Panen siia paar pilti sellest eetrikäivituse jaoks tehtud abinõust. Lasen siis lurtsti uuema malli balloonist eetrit reservuaari. See,et maakera hulga tiire teeb ja aeg edasi läheb,ei mõjuta minu tegemisi. Kohandan pisut asja ringi ja elu käib edasi. :lol

Pilt

Pilt

Ostsin vahepeal ka ühe teise firma ballooni aga sellel oli üks rats- krae selle pisikese ventiiliposti otsas mis nuppu kinni hoiab... ei osanud kahtlustadagi ostu tehes. Saan ka sealt kätte aga pisut lendab kõrvale...

Vahepeal tõin Sanokist ka uued kummirõngad käsipumba jaoks,eelmised olid pisut lohvkad. Nüüd siis asi toimib kenasti. Ilmad juba soojad,hommikuti olen kasutanud kui kiire sõit kuhugile.

T.
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....:D
Vasta