AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.108
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1
Diiselmootori sisselaskes on heal juhul 0,8 bar absoluutrõhku kui bensiinimootor võib tühikäigul tekitada kuskil 0,2 bar absoluutrõhku. Olen Põka d-21 mootorile Megasquirti paigaldanud ja niiet omast kogemusest räägin
Kas seersant Saukas räägib muidu Saureri käivitamisest?
Üldiselt ma ei saa aru miks sa seda vaesekest talvel niimoodi vägistada tahad, sõida rahulikult bensiinimootoriga kuni ilmad soojaks lähevad ja põrista suvel selle imeloomaga
Kas seersant Saukas räägib muidu Saureri käivitamisest?
Üldiselt ma ei saa aru miks sa seda vaesekest talvel niimoodi vägistada tahad, sõida rahulikult bensiinimootoriga kuni ilmad soojaks lähevad ja põrista suvel selle imeloomaga
- TALUPOEG TALUJA
- Postitusi: 1192
- Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
- Telefon: 56 95 60 13
- Asukoht: Viljandimaa
Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1
Naljamehed!Martpoiss kirjutas:Diiselmootori sisselaskes on heal juhul 0,8 bar absoluutrõhku kui bensiinimootor võib tühikäigul tekitada kuskil 0,2 bar absoluutrõhku. Olen Põka d-21 mootorile Megasquirti paigaldanud ja niiet omast kogemusest räägin
Kas seersant Saukas räägib muidu Saureri käivitamisest?
Üldiselt ma ei saa aru miks sa seda vaesekest talvel niimoodi vägistada tahad, sõida rahulikult bensiinimootoriga kuni ilmad soojaks lähevad ja põrista suvel selle imeloomaga
Sellega kõlbab ju aastaringi sõita. Lihtsalt tuleb kõik asjad kohandada vastavalt ilmale. Hommikul piisab mul 15 min. plokisoojendus järgi pista ja plaksti käib. Seda käivitussüsteemi on vaja selleks,et kui jätan auto kusagile pikemaks ajaks seisma ja vaja kiiresti käivitada,saan seda teha ilma suurema vaevata. Surakas eetrit ja ongi asi lahendatud. Tellisin Viljandi Abovost ballooni gaasiga ära. Algul võttis "habemel" kukla kratsima aga peale mitmesse kohta helistamist ja uurimist tuli välja,et on täitsa saada. 11€ kopikatega ja 300 ml. Nüüd ootan vurtsu.... Igaljuhul üks asjalikumaid poode kus kliendiga tegeletakse korralikult ja ei löö isegi minu imelikud küsimused kedagi verest välja. Talupoja tänud kollektiivile !
Linnas otsisin täna 4 mm. vasktoru...aga ei leidnud. Vaja kolm 5cm. juppi. Eks otsin edasi. Tundub,et võib-olla lihtsam on lausa ise treida rauast välja.... Helistasin sõbrale veel õhtul ja asja otsitakse... Pean ju tegema sellele pisikesele aparaadile kohad,kuhu voolikud külge panna.
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....
- partnermosse
- Postitusi: 1580
- Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
- Telefon: 58550555
- Asukoht: Tallinn
Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1
Vahepalaks TALUPOJALE vaatamiseks MOSKVICH 426
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
- TALUPOEG TALUJA
- Postitusi: 1192
- Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
- Telefon: 56 95 60 13
- Asukoht: Viljandimaa
Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1
Tänan!partnermosse kirjutas:Vahepalaks TALUPOJALE vaatamiseks MOSKVICH 426
Olen vaadanud palju kordi....ksf. Manks saatis juba ammu aega tagasi lingi... ja olen ka oma silmaga üle vaadanud selle masina. Peremehega käppa löönud,nõu küsinud jne. Lubasin suvel külla minna ja siis ajame masinad koos soojaks! Ajame ka naabrimehe vihaseks.....ksf....
Tema ka ütles mulle,et on ikka isu mul asjaga tegeleda. Tema arvates jääb liikluses sellise autoga jalgu..... No ma väga ei ütleks,sest kiire differ all ja kõrged kummid samuti. Samuti on mõtteid asja kiiremaks teha 5- käigulise kastiga.... Temal aga võibolla all on hetkel hoopis aeglane tagasild,milline aga,see jäi esialgu selgusetuks. Eks edaspidi uurime asja.
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....
Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1
Näita mulle Saurerit, millel külmkäivitus toimis.Martpoiss kirjutas:Diiselmootori sisselaskes on heal juhul 0,8 bar absoluutrõhku kui bensiinimootor võib tühikäigul tekitada kuskil 0,2 bar absoluutrõhku. Olen Põka d-21 mootorile Megasquirti paigaldanud ja niiet omast kogemusest räägin
Kas seersant Saukas räägib muidu Saureri käivitamisest?
Üldiselt ma ei saa aru miks sa seda vaesekest talvel niimoodi vägistada tahad, sõida rahulikult bensiinimootoriga kuni ilmad soojaks lähevad ja põrista suvel selle imeloomaga
Pigem on juttu Unimogist. Kuigi neil pumbatakse ikka enne käivitust...
- TALUPOEG TALUJA
- Postitusi: 1192
- Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
- Telefon: 56 95 60 13
- Asukoht: Viljandimaa
Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1
Sain siis poest oma putli õukaga kätte:
11.25€ -300 ml. Palju kordi sellega autot käivitada saab,pole veel teada. See selgub mingi aja pärast. Praegu veel vasktoru juppide järel käimata,sõber oli leidnud oma kapi tagant.... Kui kõik komponendid käes,alles siis hakkan aretama. Esialgu on selge,et asi peab olema käe ja jala juures.
11.25€ -300 ml. Palju kordi sellega autot käivitada saab,pole veel teada. See selgub mingi aja pärast. Praegu veel vasktoru juppide järel käimata,sõber oli leidnud oma kapi tagant.... Kui kõik komponendid käes,alles siis hakkan aretama. Esialgu on selge,et asi peab olema käe ja jala juures.
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....
Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1
Kui käivitusgaas peaks ühel hetkel otsa saama ja vaja kiirelt käima saada masin siis soovitan kasutada WD-40 spray-õli. Ise kasutan pidevalt kuna eetripurke vähe ja kipuvad jalutama minema kuid WD-40 lademetes. Ei ole nii hea kui spray käivituseeter, aga see eest "lollikindlam". Selgituseks meil siin väes on eelnevatel aastatel "asjatundjad" eetriga sisselaskekollesi/süsteeme ja mootoreid sodiks lasknud kuna pea terve purgi enam-vähem 1 käivituseks mootorisse lasknud. Muidugi ma ei arva, et Tom ise sellise asjaga hakkama võiks saada, aga siiski üldiseks hoiatuseks eeter-käivitajatele, et on üks koht kus ei kehti pioneeride vanasõna: Kui kahtled pane topelt!
- TALUPOEG TALUJA
- Postitusi: 1192
- Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
- Telefon: 56 95 60 13
- Asukoht: Viljandimaa
Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1
No ma proovisin ühe mootori peal ka seda paljukiidetud WD-40-t aga ei essugi. Käima ikka ei läinud,tea sest midagi arvata.marek kirjutas:Kui käivitusgaas peaks ühel hetkel otsa saama ja vaja kiirelt käima saada masin siis soovitan kasutada WD-40 spray-õli. Ise kasutan pidevalt kuna eetripurke vähe ja kipuvad jalutama minema kuid WD-40 lademetes. Ei ole nii hea kui spray käivituseeter, aga see eest "lollikindlam". Selgituseks meil siin väes on eelnevatel aastatel "asjatundjad" eetriga sisselaskekollesi/süsteeme ja mootoreid sodiks lasknud kuna pea terve purgi enam-vähem 1 käivituseks mootorisse lasknud. Muidugi ma ei arva, et Tom ise sellise asjaga hakkama võiks saada, aga siiski üldiseks hoiatuseks eeter-käivitajatele, et on üks koht kus ei kehti pioneeride vanasõna: Kui kahtled pane topelt!
Seda käivitusseadet kasutades ei ole ohtu asja üle lasta.....niipalju,kui ise pumbast tõmban,niipalju kolletorisse lendab.... Eks see ikka laskja otsustada on. Vähemalt läheb gaas ikka kohe lõugade juurde....mitte ei tule kuskilt kaugelt ja ei löö kohe hingest kinni.
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....
- TALUPOEG TALUJA
- Postitusi: 1192
- Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
- Telefon: 56 95 60 13
- Asukoht: Viljandimaa
Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1
Järgneb...
Jutt jäi siis eelmine kord pooleli seal,kus mootor sai autole peale pandud...
No esimene sõit oli päris põnev. Algul ajas vingu igalt poolt aga siis kärssas kõik üleliigne kollektorilt ja sumpsitorult. Panime siis kapoti koos sõbraga peale ja kohe sõitu. Isu oli teada saada,et kuidas siis ka on. Tõmme oli maru hea. Kohe ratas ringi ja minek hea. Kohe sai ka selgeks,et mootor lärmab päris kenasti. Ja üllatus,üllatus-sõidu aeg taga paras sinine suits. Ja üsna pidevalt. Kohapeal tiksudes nagu väga ei olnud. Tuuritades aga sai asi selgeks,et midagi on päris viltu. Olid algsed kahtlused,et asi pole veel sissetöötanud. Jätsime algul asja nii,et sõidan pisut ringi ja sõidan sisse. Seda sai siis tehtud kohalikel teedel päris edukalt. Sai uristatud sadakond kilomeetrit siia-sinna,maale-linna... Aga pikapeale süvenes kahtlus,et asi ei ole ikka õige,midagi tuleb ette võtta. Sai mõeldud kõik variandid hoolikalt läbi,et mis suits ja kuidas jne. See,et ma õhtul külavahel mööda kitsast teed sõites peeglisse vaadates nägin sinist suitsupilve.......ajas ikka tuju nulli küll. Mootorile sai pandud uued rõngad,küttepump käis kõvade tegijate juures Oisus remondis..... klapid tegi Viljandi proff Jüri jne.... ja oma-arust tundus kõik hästi tehtud. Otsustasin mootori maha võtta ja nuiad välja tõmmata. Õppind riistad ja .....ja võtsimegi sõbraga uuesti mootori maha. Tõin bussiga mootori eraldi koju ja kukkusin plokikaant maha võtma. Sain sellega hakkama ja järsku märkasin,et misasja? Sisselaskes õli leemendab..... mida krdit. Võtsin klapid siis ühekaupa lahti ja uurisin asja. Võtsin algul ühe ja ei midagi. Tundus,et klapisääretihend on paigas ja kõik õige. Järgmise klapi lahtivõtmise järel selgus püha tõde- klapivedru taldriku,see mille sees on poolkuud,selle koonuses auk oli hoopis suurema läbimõõduga ja vaadates vastu valgust samal ajal,kui klapisääretihend paigas---valgus paistis läbi.....tihendi ja taldriku vahel oli tühi koht..... Peale selle oli ka meistri poolt pandud plekiga klapisääretihend puruks. Samuti teiste klappide tihendid. Seega-viga sai tekkida sellepärast,et algul tihendeid paigaldades ei olnud teada see asjaolu,et nende jaoks ei ole ruumi....... puksi ja taldriku vahel.
Välise vaatluse tulemusena ei saanud öelda taldriku kohta,et see oleks mõne teise mootori küljest võetud või oleks juurde treitud. Pigem kas siis kulunud või praakdetail. Sama lugu oli kahel sisselaskeklapil.... seega sealt see sinine suitsuke tuligi. Kõige hullem oli aga see,et õlitase ei vähenenud trastiliselt. Ei osanud arvatagi,et sellise asja pärast nii meeletu sinine suits... See on selge,et klapikambri kaane all lendab õli nii et larab. Klapimeister oli teinud oma töö küll korralikult aga ei tabanud ka tema,et tihendi ja taldriku vahel tükk tühja maad...... tegijal juhtub ikka! Egas minagi kehvem mees pole....
Kuna juba mootor oli maas,tõmbasin ka nuiad ühekaupa välja ja kontrollisin üle. Midagi halba ma ei näinud. Siiski,võtsin nõuks teha natuke ratsi-treisin ülemisi õlirõnga sooni veel laiemaks ja panin terasrõngaid igale kolvile lisaks kolm tükki... Kuna sooned nagunii laiemaks loksunud ja kolvid ka juba teises nooruses...ei olnud midagi kaotada. Nüüd tagasi vaadates sai tehtud õieti. Praegust suurt õli mootor ei võta. Olen küll juurde kallanud aga seda üsna vähe. Vast poole liitri jagu 3000 km. peale. Kui sedagi.
Mootorit uuesti kokku pannes jälgisin,et kolvirõngaste lukukohad ja rõngad üldse saaks oma vana koha peale tagasi. Selleks märkisin markeriga kõik rõngad ja lukukohad ära. Klappe tagasi pannes panin peale mingid Mosse klapisääretihendid veel lisaks,sellised kübara moodi.... nii igaks juhuks. Ja kui mootor kokku sai ,panin jälle kauba-aluse peale käima.
Tulemus oli muidugi parem,kuid ikka viskas vaikselt sinist suitsu. Vähem küll aga ikkagi. Joristasin siin mootoriga nii ja naa aga ei midagi paremat. Otsustasin maha võtta sisselaskekollektori. Nüüd nägin mootori töö ajal,et mis toimub. Oli küll valge aeg aga vaade suht pime ja kitsas. Võtsin siis abiks hea väikse taskulambi. Vaatan,kõik nagu korras aga mingi aja jooksul tekib klapi juhtpuksi otsa peale tume rant. Niipea,kui tuuritasin,oli see kadunud! Assa! Kätte sain su vaenlase! Vaat kus lakekrants. Mina annan talle head õli ja lakub seda nagu näljane.... Võtsin klapikambri kaane uuesti maha ja kuna mul oli üks veneaegne klappide lahtisurumise abinõu,otsustasin seda ka kasutada. Võtsin siis kahel sisselaskel vedrud maha ja näen--lausa tihendile pähe löönud. Seega-üleval on nii vähe ruumi,et ei kannata isegi seda tihendit panna. Asja lahendasin nii- mul oli ühe vana 4.107 klapisääretindid mis olid päris head veel. Lõin need sisse. Hiljem leidsin GAZ-53 või Volga samasugused sääretihendid,mida annab edukalt kasutada. Nüüd hiljem pean tõdema,et kui järgmine remont peaks tulema,käian juhtpukse ülevalt millimeetri jagu maha. Sel juhul saan kasutada kindlasti ka teisi sarnaseid tihendeid ja pole hirmu,et puruks tambiks. Mis puutub selle mootori klapi juhtpukse siis need ei olnud ülemäära kulunud,nüüd takkajärgi targutades võib õelda,et oleks tulnud ikka täitsa uued panna ja ka klapid,sest ka klapisääred olid juba kulunud. Aga muidugi pole asi hull ja vast sõidab selle lauluga ikka 100 tuhhi ära.
Selle mootori üks kapriise on siis klapisääretihendid..... poleks arvanudki... Samas minu LT-bussi Perkinsil seda häda jälle pole. Seal on samamoodi ainult kummikübarad...ja sedagi ainult sisselaskeklappidel. Ja sellest piisab. Eks siis igal omad hädad...
Järgneb......
Jutt jäi siis eelmine kord pooleli seal,kus mootor sai autole peale pandud...
No esimene sõit oli päris põnev. Algul ajas vingu igalt poolt aga siis kärssas kõik üleliigne kollektorilt ja sumpsitorult. Panime siis kapoti koos sõbraga peale ja kohe sõitu. Isu oli teada saada,et kuidas siis ka on. Tõmme oli maru hea. Kohe ratas ringi ja minek hea. Kohe sai ka selgeks,et mootor lärmab päris kenasti. Ja üllatus,üllatus-sõidu aeg taga paras sinine suits. Ja üsna pidevalt. Kohapeal tiksudes nagu väga ei olnud. Tuuritades aga sai asi selgeks,et midagi on päris viltu. Olid algsed kahtlused,et asi pole veel sissetöötanud. Jätsime algul asja nii,et sõidan pisut ringi ja sõidan sisse. Seda sai siis tehtud kohalikel teedel päris edukalt. Sai uristatud sadakond kilomeetrit siia-sinna,maale-linna... Aga pikapeale süvenes kahtlus,et asi ei ole ikka õige,midagi tuleb ette võtta. Sai mõeldud kõik variandid hoolikalt läbi,et mis suits ja kuidas jne. See,et ma õhtul külavahel mööda kitsast teed sõites peeglisse vaadates nägin sinist suitsupilve.......ajas ikka tuju nulli küll. Mootorile sai pandud uued rõngad,küttepump käis kõvade tegijate juures Oisus remondis..... klapid tegi Viljandi proff Jüri jne.... ja oma-arust tundus kõik hästi tehtud. Otsustasin mootori maha võtta ja nuiad välja tõmmata. Õppind riistad ja .....ja võtsimegi sõbraga uuesti mootori maha. Tõin bussiga mootori eraldi koju ja kukkusin plokikaant maha võtma. Sain sellega hakkama ja järsku märkasin,et misasja? Sisselaskes õli leemendab..... mida krdit. Võtsin klapid siis ühekaupa lahti ja uurisin asja. Võtsin algul ühe ja ei midagi. Tundus,et klapisääretihend on paigas ja kõik õige. Järgmise klapi lahtivõtmise järel selgus püha tõde- klapivedru taldriku,see mille sees on poolkuud,selle koonuses auk oli hoopis suurema läbimõõduga ja vaadates vastu valgust samal ajal,kui klapisääretihend paigas---valgus paistis läbi.....tihendi ja taldriku vahel oli tühi koht..... Peale selle oli ka meistri poolt pandud plekiga klapisääretihend puruks. Samuti teiste klappide tihendid. Seega-viga sai tekkida sellepärast,et algul tihendeid paigaldades ei olnud teada see asjaolu,et nende jaoks ei ole ruumi....... puksi ja taldriku vahel.
Välise vaatluse tulemusena ei saanud öelda taldriku kohta,et see oleks mõne teise mootori küljest võetud või oleks juurde treitud. Pigem kas siis kulunud või praakdetail. Sama lugu oli kahel sisselaskeklapil.... seega sealt see sinine suitsuke tuligi. Kõige hullem oli aga see,et õlitase ei vähenenud trastiliselt. Ei osanud arvatagi,et sellise asja pärast nii meeletu sinine suits... See on selge,et klapikambri kaane all lendab õli nii et larab. Klapimeister oli teinud oma töö küll korralikult aga ei tabanud ka tema,et tihendi ja taldriku vahel tükk tühja maad...... tegijal juhtub ikka! Egas minagi kehvem mees pole....
Kuna juba mootor oli maas,tõmbasin ka nuiad ühekaupa välja ja kontrollisin üle. Midagi halba ma ei näinud. Siiski,võtsin nõuks teha natuke ratsi-treisin ülemisi õlirõnga sooni veel laiemaks ja panin terasrõngaid igale kolvile lisaks kolm tükki... Kuna sooned nagunii laiemaks loksunud ja kolvid ka juba teises nooruses...ei olnud midagi kaotada. Nüüd tagasi vaadates sai tehtud õieti. Praegust suurt õli mootor ei võta. Olen küll juurde kallanud aga seda üsna vähe. Vast poole liitri jagu 3000 km. peale. Kui sedagi.
Mootorit uuesti kokku pannes jälgisin,et kolvirõngaste lukukohad ja rõngad üldse saaks oma vana koha peale tagasi. Selleks märkisin markeriga kõik rõngad ja lukukohad ära. Klappe tagasi pannes panin peale mingid Mosse klapisääretihendid veel lisaks,sellised kübara moodi.... nii igaks juhuks. Ja kui mootor kokku sai ,panin jälle kauba-aluse peale käima.
Tulemus oli muidugi parem,kuid ikka viskas vaikselt sinist suitsu. Vähem küll aga ikkagi. Joristasin siin mootoriga nii ja naa aga ei midagi paremat. Otsustasin maha võtta sisselaskekollektori. Nüüd nägin mootori töö ajal,et mis toimub. Oli küll valge aeg aga vaade suht pime ja kitsas. Võtsin siis abiks hea väikse taskulambi. Vaatan,kõik nagu korras aga mingi aja jooksul tekib klapi juhtpuksi otsa peale tume rant. Niipea,kui tuuritasin,oli see kadunud! Assa! Kätte sain su vaenlase! Vaat kus lakekrants. Mina annan talle head õli ja lakub seda nagu näljane.... Võtsin klapikambri kaane uuesti maha ja kuna mul oli üks veneaegne klappide lahtisurumise abinõu,otsustasin seda ka kasutada. Võtsin siis kahel sisselaskel vedrud maha ja näen--lausa tihendile pähe löönud. Seega-üleval on nii vähe ruumi,et ei kannata isegi seda tihendit panna. Asja lahendasin nii- mul oli ühe vana 4.107 klapisääretindid mis olid päris head veel. Lõin need sisse. Hiljem leidsin GAZ-53 või Volga samasugused sääretihendid,mida annab edukalt kasutada. Nüüd hiljem pean tõdema,et kui järgmine remont peaks tulema,käian juhtpukse ülevalt millimeetri jagu maha. Sel juhul saan kasutada kindlasti ka teisi sarnaseid tihendeid ja pole hirmu,et puruks tambiks. Mis puutub selle mootori klapi juhtpukse siis need ei olnud ülemäära kulunud,nüüd takkajärgi targutades võib õelda,et oleks tulnud ikka täitsa uued panna ja ka klapid,sest ka klapisääred olid juba kulunud. Aga muidugi pole asi hull ja vast sõidab selle lauluga ikka 100 tuhhi ära.
Selle mootori üks kapriise on siis klapisääretihendid..... poleks arvanudki... Samas minu LT-bussi Perkinsil seda häda jälle pole. Seal on samamoodi ainult kummikübarad...ja sedagi ainult sisselaskeklappidel. Ja sellest piisab. Eks siis igal omad hädad...
Järgneb......
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....
- TALUPOEG TALUJA
- Postitusi: 1192
- Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
- Telefon: 56 95 60 13
- Asukoht: Viljandimaa
Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1
Ja kuna pühapäev siis pühapäeva eri:
Ja selle mootori sain juba aastal 2013...
Ja selle mootori sain juba aastal 2013...
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....